Hour of Victory-demo på Xbox Live Marketplace

Robot
Hour of Victory-demo på Xbox Live Marketplace
Medlem
Hour of Victory-demo på Xbox Live Marketplace

Fyfan, sjukt dålig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sämsta på länge asså

Medlem

vad var det som var dåligt och sämst på länge?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Noll realism, allting verkar gå i slow-mo, kass grafik för att vara UE3, dåliga ljud överhuvudtaget, dålig ai. Räcker det ?

Inaktiv

Demot fanns inte ens när jag kollade för 15 min sen? Skumt

Medlem

Jag blev också riktigt besviken på detta demot: Men som sagt så är det ju ett demo, tror dock inte att det kommer ändras så hemskt mycket till retail.

Trodde det skulle vara mer som Call of Duty, men i Hour of Victory så känns bara hela mekaniken bakom spelet helt trasig. Fyy skäms på utvecklarna som spytt upp detta sopiga spel.

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Noll realism, allting verkar gå i slow-mo, kass grafik för att vara UE3, dåliga ljud överhuvudtaget, dålig ai. Räcker det ?

Är det verkligen UE3 som används? Står ju bara att de använder unreal teknologi, eller nått. För i sånna fall så var det värre än jag trodde

Ett mindre spel att köpa blev det iaf.
Åtminstånde något positivt alltså

Medlem

Ja det är tyvärr Ue3 Förstår inte riktigt varför de valde att göra spel i denna klass med ue3 motorn. Liksom då hade det ju räckt med ue2,0 den har också ragdolls Mjo säger detsamma bättre att köpa forza 2 och dirt istället

Inaktiv

Var nog fan det sämsta jag spelat på 360 någonsin, fy fan va dåligt ville typ spy på skiten. Massa var ju snott direkt ur call of duty oxå radarn såg ju EXAKT lika dan ut och lika illa med granat varnaren.
Sen att det såg det förjävligt ut och hade noll känsla what so ever och hittade man inte snubben man skulle följa efter skrek han "over here" typ 30 gånger på en minut (jag överdriver inte).
Tyskarna gör oxå en sån där super mario animation när de dör oxå, hoppar upp sen ner.
Jävligt imponerande var oxå att Tiger tankarna försvan (plopp) efter att man förstört dom.
Herregud asså, borde fan inte få släppas.

1
Skriv svar