StarCraft II släpps tidigast 2008

Robot
Medlem
StarCraft II släpps tidigast 2008

Känner man blizzard rätt så blir det tidigt eller sent 2009

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Känner man blizzard rätt så blir det tidigt eller sent 2009

Medlem

Var väl aldrig tänkt för denna julen?
Enda sedan det kom ut att det skulle bli SC2, så har väl dom flesta skrivit att betan skulle komma denna jul.
Och man kan väl säga minst ½år efter betan eller så är ett minimum.

Inaktiv

Till alla som tänker säga ngt om release...

Var Glad att SC2 kommer överhuvudtaget!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kan ju bara hoppas att det kommer under tioårsjubileumet för SC.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Känner man blizzard rätt så blir det tidigt eller sent 2009


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

2009? Kan inte vara samma blizzard vi tänker på, 2015 eller så är mera rimligt med tanke på tidigare releases


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Till alla som tänker säga ngt om release...

Var Glad att SC2 kommer överhuvudtaget!

Bah, nu eller aldrig!!... Hepp, aldrig då. Tur att jag inte var intresserad till att börja med då.
Blir säkert ett bra spel men är för less på rts.

Happy waiting!

Inaktiv

spela roll...starcraft 2 liksom...trist

Medlem

Altså, nån som ärligt trodde att det skulle komma iår?


signatur

Bara gör det.

Medlem

måste väl ändå ses som väntat. ända sedan det blev officiellt har jag trott att det kommer april 2008 (för att släppas under 10års jubileumet)


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Japp samma, Blizz har aldrig släppt något så fort efter att ha visat upp något för första gången.. tror också på 2008 eller tidigt 2009.

Medlem

nödvändigt att äns säga nått..

Medlem

Tidigast 2010 snarare.
Alltid minst 3 år efter första hypen med Blizzardspel. En del spel tar längre än fem år från första hypen.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Groggo:

Altså, nån som ärligt trodde att det skulle komma iår?

Förvånansvärt många faktiskt, sen var väldigt många insnöade också och vägrade lyssna när man försökte förklara att det inte skulle ske men tji fick de

Skrivet av BearClaw:

måste väl ändå ses som väntat. ända sedan det blev officiellt har jag trott att det kommer april 2008 (för att släppas under 10års jubileumet)

Om de kan släppa det tills dess så tror jag nog de gör det, men då det är blizzard vi snackar om så kommer det inte att släppas förrens det är riktigt "klart" från deras sida vilket nog riskerar att ta längre tid än så :/.

/ LordDaimos

Medlem

Vi är alltså förskonade ännu ett tag

Medlem

Alltså, jag har börjat få så störda cravings för det här jävla spelet! Blizzards PR är verkligen handen i handsken på min personlighet!

Inaktiv

Men.. Blizzard brukar ju ta och utveckla hyfsat snabbt, antar att spelet kommer bli ganska stort.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Hade folk trot att det skulle ens komma i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lönt att dom annonserade det.. de skulle inte sagt nåt tycker jag.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Känner man blizzard rätt så blir det tidigt eller sent 2009

Medlem

man kan ju alltid hoppas


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Sånt här är bara bajstråkigt. Hatar när dom hypar upp skiten med videos som får det att se ut som att spelet kommer imorrn bara för att sedan säga att spelet kanske kommer om 36 år. Skitknark.

Inaktiv

Hehe o jag som inte ens har spelat Starcraft.
Men populärt är det ju... 3:a på listan över mest sålda pc-spel... nåja enligt wikipedia.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Hade folk trot att det skulle ens komma i år.

Vadå.. varför inte, det finns ju stora och bra spel som utvecklar på mindre än ett år.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

hmm ..f-n dom visade ju game play och cgi teasers ..och det släpps inte förens 2008 ..och dom ha petat i det sedan 2003..

hmm... Disapointed!!!! :evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm ..f-n dom visade ju game play och cgi teasers ..och det släpps inte förens 2008 ..och dom ha petat i det sedan 2003..

hmm... Disapointed!!!! :evil:

Men i slutet av 2004 tog de på sig pengahattarna och tog upp den gamla traditionen av att snyta sig i hundra-dollars-sedlar, och det är jävligt svårt att vara produktiv när man är så nöjd med sig själv!


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Men snälla nån, trodde många verkligen att det skulle komma i slutet av året?

Jag ser många inlägg som säger att det ska komma i början av 2009, bara för att sc2 inte kommer i år så behöver det inte betyda att det kommer närmast 2009, ett år är ganska stort.

Dessutom så sade man att man planerar en beta i slutet av året och då kan inte man släppa spelet som julklapp.

Det skulle inte vara logiskt att släppa spelet nu i år då spelet ir i tidig pre alpha och sen ska den betatestas under långt tid. jösses.

Medlem

jag som ville ha det nu. helt ofärdigt och jättebuggigt.. fan då.
Heh, nej det är bra att dom tar god tid på sig att göra sina spel så att dom blir mer än bara bra.

12
Skriv svar