Ansök till Warhammer Online-betan

Robot
Inaktiv
Ansök till Warhammer Online-betan

Tipstack till mig.


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

Jahopp. Bara att hoppas då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

ÄCKLIGA SIDA! Helt omöjligt att skapa sitt acc Får nog ta och äta något och sedan lungna ner mig innan jag försöker igen. Kul iallafall att man får chansen att testa det.

Medlem

Jaha, det fungerade ju inte, jag får visst inte spela betan eftersom att den inte känner igen ljudkortet i min dxdiag-fil.

Tack för den!

Medlem

Wookiee samma här men jag öppnade den bara i notepad o kortade ner den raden en del då lirade det. o tack till Rage77


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Tråkigt att sidan är så seg. Håh, kunde inte regga mig från skolan pga. den där jäkla dxdiag-filen. Blev lite förvirrad också när det står "Name" och sedan "First name", kan de inte vara lite mer tydligare?

aja, ser fram emot detta spel innerligt så hoppas man får vara med i betan.

Medlem

Yay, tack Molle.se, nu är jag reggad

Inaktiv

APA. jag kunde inte regga mig från jobbet. Måste vänta tills jag kommer hem....


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av PvtNils:

ÄCKLIGA SIDA! Helt omöjligt att skapa sitt acc Får nog ta och äta något och sedan lungna ner mig innan jag försöker igen. Kul iallafall att man får chansen att testa det.

Jo jag tänkte detsamma igår, för det första fick inte login/password/id vara samma
sen var alla typ tvungna att innehålla minst 4 och max 16 tecken, 2 Stora och minst 2 siffror. nära på att jag stängde ner det där faktiskt, men lyckade hitta något jäkla lösen/login som jag antagligen kommer glömma direkt men.

Medlem

Också reggad

Medlem

Nice, detta ser jag fram emot
Hoppas man kommer med i "teamet" då

Tackar för tipset!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

GOA har kvar sin flashälskande webdesigner märker jag... Har ingen dödat han ännu

Medlem

Sidan laddar inte ens för mig i Opera, den hamnar i en oändlig loop med redirects tillbaka till sig själv :/

/ LordDaimos

Medlem

Done and Done!

Medlem

Göttans!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Hah nice. Signad, bara att hoppas nu

Chansen lär ju vara äckligt minimal dock att man ska få joina så här tidigt.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Bara jag som inte kan logga in fast jag godkänt min subscription?


signatur

tjenare!

Medlem

Signad...men med min vanliga flax så hamnar man väl inte i beta gänget...

Inaktiv

fan vilket jävla password man blev tvingad till att ha


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

fan vilket jävla password man blev tvingad till att ha

Om man bara läste det som stog så kunde jag ha mitt vanliga, men fick inte börja med siffra heller så..
Ännu ett lösen att lägga på minnet, börjar bli en hel del.

Medlem

Hoppas man kommer med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag är helt borta, vad vill dom att man ska skriva på "Name"?, både efternamn och förnamn? -.-
De frågar ju om ens förnamn efter den.

Medlem

*gah* När jag ska välja min connetion type så går det inte att skrolla ner och trycka på godkänn.. Om spelet är lika dåligt programerat så vette kattsiken om jag vill ställa upp som Beta-testare.. =P

edit: Testade Mozilla istället.. Då gick det.


signatur

living let die

Medlem

För mig funkade hela registreringen fint.
Förutom alla störiga regler som att man inte fick börja sitt alias med stor bokstav vilket jag råkade göra, samt det sjukt avancerade lösenordet.

Medlem

Funkade hur fint som helst. Reggad och klart. Bara hoppas på att man får vara med i betan nu då.

Medlem

efter 10min så lyckasdes jag klura ut ett pass som funkar därefter får jag aktiverings mailet, på franska gg

Medlem
Skrivet av Prime:

efter 10min så lyckasdes jag klura ut ett pass som funkar därefter får jag aktiverings mailet, på franska gg

Du kunde ha valt engelska.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja usch va jobbig att de tvingar en till ett så avanserat lösen...eller inte. Tycker det mest är jobbigt med ovissheten om hurvida man kommer att få lira eller inte men men...


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem
Skrivet av Cortex:

Signad...men med min vanliga flax så hamnar man väl inte i beta gänget...

Meh, känner likadant...ansöker till flera betor per vecka, men har ännu aldrig fått vara med i nån...

12
Skriv svar