Need for Speed: ProStreet annonserat

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet annonserat

Ja fan, hoppas de kommit igång med något innovativt för NFS-serien, har varit lite torka på den fronten i de senaste spelen ..och kanske att de drar ned på underground-grejen


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Låter häftigt! Carbon sög fan hur mycket som helst men Most Wanted gillarde jag skarpt.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv
Medlem

bilarna ser skapliga ut, men omgivningarna och röken ser för jäkla sunkigt ut. kan inte kalla det "impressivly detailed photo realtisic graphics" som dom utrycker det. Håller dom något får dom fan lova det med. Visst det är tid kvar tills release, kanske inte ens är ingame bilder med tanke på XY som står längst ner i hörnet. Men dom borde ju tänka lite mera på det första dom annonserar ut borde se rätt skarpt ut. Med tanke på hur det gått för nfs serien det senaste....


signatur

Nämen!

Inaktiv

Ingen skräll direkt.. Tröttnade redan vid Need for speed 3

Medlem

Gillar NFS-spelen, även om det senaste inte visade några direkt chockerande häftiga nyheter. Det ser riktigt bra ut, det här.

Medlem

De där bilderna är ju från videon som jag har för mig släpptes för inte så länge sedan.. Som förvisso lagts upp nyligen på GT. http://www.gametrailers.com/player.php?id=20104&type=mov


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Att dom bara orkar mjölka samma koncept...titeln blir ju bara sämre och sämre.

Inaktiv

Ser ju faktiskt ut att kunna bli något, bilderna ger mig rätt sköna vibbar iaf. Och det vore fan på tiden med tanke på att allt efter nfsu2 har sugit nåt brutalt imo.

Medlem

Lär väl bli som Carbon, så dåligt optimerat till PC att det var ospelbart.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Nu får dom skärpa sig och hitta på nåt nytt för en gångs skulle. De senaste NFS-spelen har man tröttnat på efter nån timma.

Medlem

Kunde de inte valt ett bättre namn? ProStreet låter himla mesigt

Inaktiv

Jag gillar NFS 1 bäst fortfarande, det var grymt.

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

De där bilderna är ju från videon som jag har för mig släpptes för inte så länge sedan.. Som förvisso lagts upp nyligen på GT. http://www.gametrailers.com/player.php?id=20104&type=mov

Nja, den sista med muskelbilen finns definitivt inte med i trailern.

Medlem

oj, innovativt... man kan köra head to head...
låter lika nyskapande som att man kan markera flera gubbar samtidigt i strategispel. oh well... blir väl till att testa. som orkaupptaget så gillade jag också NFS:MW men avskydde Carbon

Medlem

Antar att det blir att vänta på ett demo innan man köper det denna gången, Carbon var ett totalt fiasko imo jfm Most Wanted som faktiskt var bland de bättre NFS spelen på länge.
Dock så var det sista riktigt bra NFS spelet Porsche 2000 och det var 7 år sedan det kom ut...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

most wanted e ju det typ d enda spelet med en förståelig handling

hoppas det blir likadant med prostreet

1
Skriv svar