Och jag tyckte att jag var kass på Dreamhack-scenen

Skägg.
10 Chambers
Och jag tyckte att jag var kass på Dreamhack-scenen

Efter att @Gunner slutade vara på Dreamhack i FZ-kostym fick jag ta över jobbet att hålla låda på scenen. De första gångerna var jag så nervös att min mage strejkade men de senaste åren har det fungerat ganska bra. Mitt sista framträdade i fredags var dock totalt värdelöst, tunghäfta och dåliga ordvitsar avlöste varandra och när jag klev av ville jag mest dra från eventet. Glädjande nog så fanns det sämre exempel, som de här stackars flickorna som någon lyft upp på scenen med årets kanske sämsta text som sällskap.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/w_cn5mDN3cA&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/w_cn5mDN3cA&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg


signatur
Medlem
Och jag tyckte att jag var kass på Dreamhack-scenen

Usch och fy, jag trodde du skojade lite när du sa att det var hemskt. Men jag tänkte så jävla farligt kan det väl inte vara ändå?

Du har så rätt, katastrofalt hemskt. Tycker synd om tjejerna som gick upp och fick sjunga det där med en sån katastrofal text, det får Johan Palm att framstå som världsklass ju. Men framför allt, stackars publik.

Medlem

All min medlidsamhet med dessa stackars flickebarn försvann när de körde mellansnacket inför andra låten. Sen ville jag bara att de skulle trilla av scen och slå sig...

"Vi är faktiskt j*vligt heta!" och "Finns det nån som kan ragga här inne?" Vad tänkte de med där?


signatur

Information wants to be free!

Medlem

Hahaha! .. ... Oj! Nu skäms jag att jag skrattade! *rodnar*
Stackars flickebarn.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wow! Va inte bra det va:)

Medlem

okeej.. Känner mig rätt nöjd att man inte var där o_O

Medlem

HAHAHAHA Sjukt kassa!

Medlem

Håller med Zechnubis, det dåliga blev bara enormt mycket sämre i och med mellansnacket. Calle, du har absolut inget att skämmas för, att klå styggelsen jag precis såg är nog omöjligt.

Medlem

Även om framträdandet kanske inte var av allra bästa kvalitet så tycker jag det är sjukt dålig stil av publiken.


signatur
Medlem

När ni kastade ut prylar från scen var det verkligen hemskt iaf, var som att stå mitt i en klunga med zombies som räckte händerna efter bytet. Man får verkligen armbåga sig fram för att få något verkar det som.

Var dock med i kön ni arrangerade tidigare och den fungerade betydligt bättre.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Håller med Åke.

Medlem

Sjukt dåligt av dom DH deltagare som betedde sig sådär.
riktigt onödigt.
förstörde hela min lust vara kvar, så jag åkte hem efter det.
kanske rentutav inte dra dit nästa år.


signatur

Haj haj

Medlem
Skrivet av SkyFly:

HAHAHAHA Sjukt kassa!

du är ett av skälen till varför man inte vill till DH


signatur

Haj haj

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dumlen:

När ni kastade ut prylar från scen var det verkligen hemskt iaf, var som att stå mitt i en klunga med zombies som räckte händerna efter bytet. Man får verkligen armbåga sig fram för att få något verkar det som.

Var dock med i kön ni arrangerade tidigare och den fungerade betydligt bättre.

Jo, det den tredje tröjvändan i montern blev helt vansinnig, jag kastade tröjor för mitt liv och montern blev helt sne. Det var därför jag styrde upp kön till nästa gång, och som du sa, det fungerade faktiskt bra.


signatur
Medlem

Shit. Stackars flickor

Cred för att de trots allt genomförde!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Helt sjukt hur 14 åriga WoW kids uppför sig.. Alright de va inte direkt najs men man behöver ju inte vara så jävla oförkämda för de? Förstå vilken jävla press dock fick av folk gapande, jävligt taskigt.. Personligen hade ja bara glott på hur söta dom va

Inaktiv

Hade väntat mig lite av att allt skulle gå åt helvete när jag fick höra att dom skulle dit. Förstår inte hur DH crew tänkte. Det enda bra bandet på DH var ju Monkey Kong.

Sjunger man texter med innehåll som "vi häller öl på en brud som är ruskigt dryg" är man inte jättepopulär på DH.


signatur

dare to be bold

Medlem

stackare... dumma dreamahackre


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
1
Skriv svar