Overspeed: High Performance Street Racing-bilder

Robot
Inaktiv
Overspeed: High Performance Street Racing-bilder

sitter känslan som en smäck kan det vara intressant...men det ser ut att vara från 90-talet

Medlem

Är bilarna ens riktiga?:(

Inaktiv

Precis samma upplägg som i L.A. Street Racing... ganska boring om jag själv får säga det...

Medlem

Vill i dessa piratkopieringsanklagande tider bara säga att jag inte planerat att ladda ner spelet och kommer heller inte att köpa det för att det verkar vara tråkigt.

Då var det sagt...

Medlem

Tycker det påminner om NFS underground 2 litegrann, specciellt på näst sista bilden och de här barriärerna som finns för att avgränsa banan

Medlem

för er som dömmer innan ni provar, det här spelet är riktigt kul! (iaf La street racing, vilket verkar vara samma spel? eller är detta en förlängning kanske?)

det är en skön känsla i spelet, väghållningen känns igen från verklighetens bilar, men med en skön arkadkänsla. Bra billjud, enkelt och snabba laddningar innebär (även detta byggt på att det är LASR) gör spelet till en riktig hit!

lite live for speed fast med fartkänsla och styling och att man satsar delar man kan förlora i race gör det hela mer intressant.

Medlem

Tycker nog med att det ser ut som NSF Underground 2, men med tanke på att nämda spel är bland det sämsta jag kört i bilspels genre så kanske detta kan lyckas.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Trodde det var till PSP eller något då jag såg bilderna.

1
Skriv svar