Nya Attack on Pearl Harbor-dumpar

Medlem
Nya Attack on Pearl Harbor-dumpar

Jag gillade demot, men när skall spelet släppas egentligen? På Legendos sida står "Q1 2007" och i en pressrelease kan man se att det står att det skall släppas i de nordiska länderna i Maj. Och på FZ spelsida står Juni 2007?

Som i sången; "Vem skall man tro på, tro på, tro på när, tro på när det är så häääär"

Vill ha det nu.

Medlem

Tycker ett sånt här spel verkligen visar hur trött den här branschen egentligen är... WW2, igen å igen, samma gamla visa...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

iofs..men passar det inte så ta ett annat spel istället


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

*Hrm* jag har haft hela spelet i en månad (?)


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av artist:

*Hrm* jag har haft hela spelet i en månad (?)

Ok, så det är släppt alltså?
Jag kollade Legendos hemsida, antog att det skulle finnas för download där så snart det releasats.
Men du har köpt det i butik antar jag?

Har inte varit inne i en spelbutik på ett litet tag... Man har börjat bli van vid att köpa via Steam och liknande tjänster numera...

Vad tycker du om det då? Av demon att döma så verkade det vara ett perfekt slöspel. För min del kunde de slopat mellanscenerna, jag vill bara ha lite instant no-brainer action som avkoppling. Det kan vara skönt ibland.

Medlem

Spelet är ganska kul, det är precis som du säger.. No-brainer action. Jag gillade multiplayer delen, "push the button to acces instant action". Det är bara att in och köra riktigt gamla hederliga dog-fights.


signatur

living let die

1
Skriv svar