Bildregn från Hospital Tycoon

Robot
Medlem
Bildregn från Hospital Tycoon

Förhoppningsvis blir detta så likt Theme Hospital det bara går.

Medlem

ser mer ut som sims hospital eller nått....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Förhoppningsvis blir detta så likt Theme Hospital det bara går.

instämmer, älskade Theme Hospital. Och det ser ju faktiskt lovande ut på bilderna.
så hoppas, hoppas...


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

längtar längtar!!!

Medlem

Bloaty Head säger jag bara


signatur
Medlem

På en av bilderna har skjuksköterskan 58% i "satisfaction". Såna eller "bättre" skulle man haft i våra skjukhus ;).

Theme Hospital var rätt kul ja :). Kankse värdig "uppföljare" det här.

Medlem

Tyvärr ser det ut att vara för mycket sims och för lite theme hospital över det, men förhoppningsvis har jag fel och det blir skitbra :D.

Medlem

Hoppas roliga sjukdomar som VATTENSKALLE kommer med

Medlem

Theme Hospital var suveränt, och jag har saknat bra Tycoon spel. Det här blir ett givet köp

Inaktiv

Theme hospital. Alltså bland dom bästa spelen ever!
Någon som vet om det går att få tag på gratis?
Var trots allt en tid sedan det släpptes.

Medlem

Haha, "Var vänligen och dö inte i korridoren" eller vad dom säger

Medlem

Ajaj Mikaelh, brott mot 12 § i upphovsrättslagen att ladda ner. Fy skäms. Abandonware är fortfarande olagligt. Såtillvida att dom inte släppt det gratis? Men det tror jag inte.

Inaktiv

fy fan vilka bra minne deta spel väcker!

Medlem

Theme Hospital = :heart:

Hosptial Tycoon kan bli kul, vi får se antar jag. Dock tror jag det kommer ha svårt att slå just Theme Hospital

Medlem
Skrivet av raslon:

Ajaj Mikaelh, brott mot 12 § i upphovsrättslagen att ladda ner. Fy skäms. Abandonware är fortfarande olagligt. Såtillvida att dom inte släppt det gratis? Men det tror jag inte.

Då lärde jag mig nåt nytt. Jag har alltid trott att Abadonware är lagligt.

Medlem

Inte imponerad av det jag såg. Det såg mer ut som en sjukhusaddon till Sims än Theme Hospital och inte någon tillstymmelse till humor.

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Inte imponerad av det jag såg. Det såg mer ut som en sjukhusaddon till Sims än Theme Hospital och inte någon tillstymmelse till humor.

Det är inte Theme Hospital.

1
Skriv svar