Valve ger bort gratis spel till Radeon-ägare

Robot
Valve ger bort gratis spel till Radeon-ägare
Medlem
Valve ger bort gratis spel till Radeon-ägare

Eeey, det var bussigt av dem

Medlem

Gratis är alltid gott!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Hah, coolt

Även om just Hl2 deathmatch är mindre kul enligt mig själv
Men som sagt, gratis är gott, nått att testa iafall.


signatur

Bara gör det.

Medlem

grymt testar om det funkar omedelbart! lär j uvara för att alla som köpte ati kort och vart lovade HL2 men aldrig fick det.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag fattar inte, både lost coast och Hl2: Deathmatch är väl gratis?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Jag fattar inte, både lost coast och Hl2: Deathmatch är väl gratis?

Eh jo.... Trodde jag också.....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Nej de är inte gratis annars, men man fick dem på köpet med Episode 1 (och HL2 också kanske). Synd att jag redan äger dem men ett fint initiativ iaf!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av SorbP:

grymt testar om det funkar omedelbart! lär j uvara för att alla som köpte ati kort och vart lovade HL2 men aldrig fick det.

Jag fick då HL2 med mitt ATI-kort. Tog nåt år längre än väntat kanske. Men dom fixa det till slut.
Och HL2 deathmatch och lost coast följer med om man äger HL2

Medlem

Än en gång straffas de som redan har spelen. -_-

Kan de inte göra nåt exklusivt för de med ATI-kort istället?

Medlem

Lost coast har ju alltid varit gratis eller? det är ju bara ett techdemo för fan.. vilket BS.

Medlem

Trevligt! Börjar ladda på momangen.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Än en gång straffas de som redan har spelen. -_-

Kan de inte göra nåt exklusivt för de med ATI-kort istället?

And, as recently announced by AMD, customers who purchase the new ATI Radeon(tm) HD 2900 XT will also receive, upon release via Steam, the highly anticipated trio of new games coming from Valve: Team Fortress 2, Portal(tm), and Half-Life 2: Episode Two.

Det är väl exklusivt ati?

Medlem

Äsh, detta skräpet har jag ju redan... Hoppades på Red Orchestra, men det är väl mycket att hoppas på

Pansarknekt

Fick dem till mitt 9800XT som jag köpte för läängesen. Känns som en hyffsad weird nyhet. Kanske för att göra upp med dem som aldrig fick HL2 som var utlovat när de köpte kort av ATi.

Anywho NVIDIA STRONG 11!!!!!!

ed: Tur man kan läsa igenom nyheterna ordentligt. Grattis till alla som köpt nya Ati prylar. TeamFortress 2 kommer aega!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

trevligt tankar direkt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Laxen:

Jag fattar inte, både lost coast och Hl2: Deathmatch är väl gratis?

Eh jo.... Trodde jag också.....

Gränsen mellan reklam och nyhet börjar bli alltmer suddigt här på FZ

Medlem

Hmm, blir att man tar hem detta då. Har inte HL2.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Än en gång straffas de som redan har spelen. -_-

Kan de inte göra nåt exklusivt för de med ATI-kort istället?

Vi straffas inte. Vi som har betalat för spelet har kunnat spela sagda spel långt tidigare än dom som tankar hem det gratis nu.

Medlem

Om ni kollar på addressen: http://www.steampowered.com/ati_offer1a/ så ser ni att det står ati_offer1a. Kanske kommer mer godis till oss ati-ägare alltså.

Medlem

man kan ju hoppas

hittade mitt ati radeon 9800pro 256 mb i utdateringshyllan på jobbet

skruvade på en Pentium 1 fläkt över den gamla som var bränd och de funkar klockrent.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Tycker denna listan är intressant. Kanske kan bero på att nästan alla sitter med nVidia som dom lägger ut sådana här saker?

http://www.steampowered.com/status/survey.html


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Nvidia ägare får inget som vanligt ATI suger.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det var ju schyst av dom att ge oss gratis spel

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Lost coast har ju alltid varit gratis eller? det är ju bara ett techdemo för fan.. vilket BS.

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=340&c...

Jag ser då ingen gratislänk för lost coast, du får dock med det på köpet med mycket annat.

Skrivet av g4bb3h:

Gränsen mellan reklam och nyhet börjar bli alltmer suddigt här på FZ

Ja det är ju jättehemskt att de tipsar oss ATI ägare att vi nu kan ladda ner spel gratis va? Bäst att FZ slutar skriva om spel som inte är gratis att ladda ner för samtliga så det inte ser ut som att de favoriserar något företag.

/ LordDaimos

Medlem

Kört både Lost Coast och DM, and me have no bought that.
Men med denna dator man har nu kan man knappt lira tetris 3D..

8-bitars emulator here I come :O!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av SWEBarb:

Lost coast har ju alltid varit gratis eller? det är ju bara ett techdemo för fan.. vilket BS.

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=340&c...

Jag ser då ingen gratislänk för lost coast, du får dock med det på köpet med mycket annat.

Du måste ha HL2 för att köra Lost Coast.
Och det får du med i alla packet ^^.

= Free to download for ya dude.

Inaktiv

buuuuuuuuuuuuuuu


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Haha, sitter ju ett 9700 Pro i min gammla burk. Kanske ska koppla in den och ladda ner till steam ;p
Eller vänta, jag har den säkert redan :&

Medlem

Kan tänkta mig att eftersom att souremotorn är så uber dircet-3d och ATi är bättre på direct 3d, eller var i.a.f när HL2 släpptes, så kan jag tänkta mig att dom vill släppa det som ett showcase på hur bra deras motor / spel faktiskt är.


signatur

P.L.U.R

12
Skriv svar