Project Fashion plåtat

Medlem
Project Fashion plåtat

citat:
"det ska bli intressant att se vilken titel det blir som går segrande ur striden."

Ja eller inte. Det här var nog i särklass den mest korkade spel idé. Men det kanske finns någon som uppskattar den!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tjejer kanske...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Wow! Detta spel har jag längta efter, kommer bli årets spel alla kategorier!!! .......


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

QRT
Medlem

Corpse paint?

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

citat:
"det ska bli intressant att se vilken titel det blir som går segrande ur striden."

Ja eller inte. Det här var nog i särklass den mest korkade spel idé. Men det kanske finns någon som uppskattar den!

Har märkt att allt jag ogillar gillar tjejer. Därför är jag singel och därför kommer det här säkert att vara poppis bland damerna. Som det där "Sims".

An någon anledning tänker jag på Jennifer Lopez, Liv Tylor och Cameron Diaz när jag ser bilderna...

Medlem

OOH, äntligen en värdig konkurrent till Crysis!

*Längtar* :heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Woho!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Yaaaaaaaay, nu behöver jag inte smygsminka mig med morsans smink

Medlem

Ostmjuk Hamster: I know the feeling haha. Fast för mig ere att jag klarar inte av att hålla kvar tjejerna tack vare det. Det blir för mycket :<
Den dagen man hittar en normal tjej

Medlem

Tycker man skall få sminka pojkar åxå, det hade varit roligare haha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Tjejen kommer rå älska detta spel..blir väl att köpa det till henne.

1
Skriv svar