Demotesta Space Force: Rogue Universe

Robot
MFC
Medlem
Demotesta Space Force: Rogue Universe

oh... <snuskiga ord> GRYMT!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Verkar trevligt, hoppas bara det är bättre med joystick än vad t.ex. darkstar one va. Det gick typ bara spela med musen vilken är rätt värdelöst...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Blir att pröva senare.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hoppas på ett nytt Freelancer, fast med möjlighet till joystick


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Kan man slå de första fiendeskeppen? Jag åker på däng hur jag än lirar. :\


signatur
Medlem

GIMME GIMME GIMME! TANKAR NU! PEW!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

ahhh måste prova, älskade gamla Elite II

Medlem

Det var länge sedan jag provade ett rymdflygspel som var bra. Det här kanske kan vara något?

MFC
Medlem

öh.. skulle inte detta spel släppas 25/5 ?.. finns ju INGENSTANS.. förutom några webshopar. Har kollat igenom sta'n och nada.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hur aktiverar man sateliterna? Seriöst asså, tryckt på varenda knapp jöh! xD


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Storyn verkar ju vara lite stolpig, men som LantisBo sa så var det längesen som ett bra rymdäventyr släpptes, man kanske får bita ihop?


signatur
Bt
Medlem

Oj ser coolt ut, hoppas på ett bättre Freelancer med lite mer Free om ni förstår vad jag menar

Ska laddas ner och testas!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Var rätt gay -tycker-. Vapenljuden var juh grymt pinsamma, intro filmen ful och storyn var tråk.. Typ, värdelöst första intryck så jag orkade inte ens ge det en vettig chans. :/

Medlem
Skrivet av Mykee:

Var rätt gay -tycker-. Vapenljuden var juh grymt pinsamma, intro filmen ful och storyn var tråk.. Typ, värdelöst första intryck så jag orkade inte ens ge det en vettig chans. :/

Först säger du att spelar var kul och gjorde dig glad, sen att det var pinsamt och tråkigt....?
:\

Medlem

Skönt spel tycker jag, och förstår inte vad som menas med att vapenljude var fula.. hur ska laser låta? :S Det tog ett tag att klura ut kontrollerna men sen funkade det ganska bra tycker jag. Man sätter igång sateliterna genom att trycka på Enter när man är nära dem så att en symbol kommer upp på vänster sida.. Samma sak när man dockar med stationer

Störande dock att spelet kraschar för mig, och att jag verkar ha lägsta grafik när jag ställt in allt på högsta

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Var rätt gay -tycker-. Vapenljuden var juh grymt pinsamma, intro filmen ful och storyn var tråk.. Typ, värdelöst första intryck så jag orkade inte ens ge det en vettig chans. :/

jag antar att med gay så menar du glad/lycklig och att du altså gillar spelet.

Inaktiv

Någon av er som har klurat ut hur man spelar detta spel i 1440x900 ?

och seriöst, grafiken i detta spel är urlöjligt, freelancer är rätt så gammal nu men dess grafik totaltäger detta.
Och storyn hjälper ju inte .. >.<

Medlem

är det lågbudget spel eller? Kostar ju bara 200spänn

Medlem
Skrivet av MFC:

öh.. skulle inte detta spel släppas 25/5 ?.. finns ju INGENSTANS.. förutom några webshopar. Har kollat igenom sta'n och nada.

Utgivarna (JoWood ska det vara här i Europa) ville av någon anledning försena spelet.

Medlem

är detta i samma stil som freelancer var? eller?

MFC
Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av MFC:

öh.. skulle inte detta spel släppas 25/5 ?.. finns ju INGENSTANS.. förutom några webshopar. Har kollat igenom sta'n och nada.

Utgivarna (JoWood ska det vara här i Europa) ville av någon anledning försena spelet.

ehm, ok?.. låter ju motiverat.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av MFC:

öh.. skulle inte detta spel släppas 25/5 ?.. finns ju INGENSTANS.. förutom några webshopar. Har kollat igenom sta'n och nada.

Utgivarna (JoWood ska det vara här i Europa) ville av någon anledning försena spelet.

ehm, ok?.. låter ju motiverat.

Jag har inte kollat forumet de närmaste dagarna men sist jag kollade var det ingen som visste varför det försenades

MFC
Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag har inte kollat forumet de närmaste dagarna men sist jag kollade var det ingen som visste varför det försenades

synd om sånt ska fukka upp spelens "attraktionskraft". Jag menar får man nys om ett spel o det sedan bara rinner ut i sanden så bör företaget/förlaget fundera en stund tycker jag. Lite som HL2 vs. Vivendi fast där var det ju ett skäl bakom förseningen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Det är ju absolut värt en försening om det är finputsning av storyn och alla förrenderade filmer!


signatur
Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av Mykee:

Var rätt gay -tycker-. Vapenljuden var juh grymt pinsamma, intro filmen ful och storyn var tråk.. Typ, värdelöst första intryck så jag orkade inte ens ge det en vettig chans. :/

Först säger du att spelar var kul och gjorde dig glad, sen att det var pinsamt och tråkigt....?
:\

Jag menade inte roligt och gjorde mig glad, jag menade att spelet sög, och jag är juh knappast den första som använder "Men, helt gay ;o" som något negativt, so don't blame me. \o/.

Men för att tala klar språk, spelet var tråkigt, och det tyckte jag hela tiden.. Glad nu?

Medlem

tycker de borde fixa till ljuden, man vet ju fan inte när ens skepp går fram eller bak. råka störta in i en rymtdbas. viste inte att backen låg i

och fixa till vyn innefrån skeppet, ser ju ut som HUD mer än 3D

Medlem
Skrivet av MB?:

och fixa till vyn innefrån skeppet, ser ju ut som HUD mer än 3D

Ifall du tar kameravyn innifrån o sen skiftar mellan HUD och sånt på "L" så kommer 3D-inredningen fram, eller va de den som du inte tyckte om?:P

1
Skriv svar