Robot
Spider-Man 3

Det är varken första eller sista gången vi stöter på den blyge och tafatte Peter Parker och hans alter-ego Spindelmannen. Filmräknaren är uppe i talet tre än så länge, fler är sannolikt att vänta. När Spidde till slut blivit kung i betongdjungeln är det egot som blir hans största fiende. Det, och ett par tusen paraplyförsedda flickor i svarta kjolar.


Medlem
Testat - Spider-Man 3

detta är ett roligt spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jag är j*vligt arg/irriterad/besviken/förvånad över systemkraven. Min dator kommer inte klara av detta (körde något test här på internet som kollade datorn och jag klarade inte ens minimum kraven!!:X) som är en:
Amd Athlon XP 2500+ (1833 mhz)
Radeon 9800 Pro 128 mb
1 GB ram

Jag är väldigt sugen på det här spelet men jag har tittat på flera "gameplay" videos på youtube och där ser det verkligen dött ut. Människor som bara går omkring som zombies, bilar som tutar och kör bara omkring. Alltså inget fullt med liv och ljud här inte, som i GTA t ex (kanske inte en bra jämförelse).
Jag vill så gärna testa det här spelet och se vad jag tycker om det.

Någon som tror min dator kan ens starta upp det?
Själv tycker jag systemkraven är alldeles för höga för det här spelet
. Jag har aldrig blivit så chockad och förvånad över ett spels systemkrav som det här.

Får helt enkelt testa det när jag köpt bättre dator längre fram i framtiden!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör

Nej, din dator är för klen. Jag kan inte köra det på min hemmamaskin, grafikkortet är för klent (Geforce 6800 GT, minimumkrav är ett kort i Geforce 7-serien. Eller Radeon X1300, om du föredrar AMD/ATI).


signatur
Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Jag är j*vligt arg/irriterad/besviken/förvånad över systemkraven. Min dator kommer inte klara av detta (körde något test här på internet som kollade datorn och jag klarade inte ens minimum kraven!!:X) som är en:
Amd Athlon XP 2500+ (1833 mhz)
Radeon 9800 Pro 128 mb
1 GB ram

Jag är väldigt sugen på det här spelet men jag har tittat på flera "gameplay" videos på youtube och där ser det verkligen dött ut. Människor som bara går omkring som zombies, bilar som tutar och kör bara omkring. Alltså inget fullt med liv och ljud här inte, som i GTA t ex (kanske inte en bra jämförelse).
Jag vill så gärna testa det här spelet och se vad jag tycker om det.

Någon som tror min dator kan ens starta upp det?
Själv tycker jag systemkraven är alldeles för höga för det här spelet
. Jag har aldrig blivit så chockad och förvånad över ett spels systemkrav som det här.

Får helt enkelt testa det när jag köpt bättre dator längre fram i framtiden!

Du har inte tänkt på att byta ut ett 3dkort från tidigt 2003? eller när det släpptes

Medlem

Även om jag skulle byta ut mitt 3D kort så skulle jag behöva byta processor (kräver 2800 minst) och allt annat som finns i en dator. För om jag ska byta grafikkort så måste jag gå över till PCI-Express vilket jag inte har råd med i dagsläget för jag måste köpa "om" alla delar som finns i min burk. Så det har jag inte tänkt på än. Jag funderar istället på ett uppgraderingspaket.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus(Swe):

Jag är j*vligt arg/irriterad/besviken/förvånad över systemkraven. Min dator kommer inte klara av detta (körde något test här på internet som kollade datorn och jag klarade inte ens minimum kraven!!:X) som är en:
Amd Athlon XP 2500+ (1833 mhz)
Radeon 9800 Pro 128 mb
1 GB ram

Jag är väldigt sugen på det här spelet men jag har tittat på flera "gameplay" videos på youtube och där ser det verkligen dött ut. Människor som bara går omkring som zombies, bilar som tutar och kör bara omkring. Alltså inget fullt med liv och ljud här inte, som i GTA t ex (kanske inte en bra jämförelse).
Jag vill så gärna testa det här spelet och se vad jag tycker om det.

Någon som tror min dator kan ens starta upp det?
Själv tycker jag systemkraven är alldeles för höga för det här spelet
. Jag har aldrig blivit så chockad och förvånad över ett spels systemkrav som det här.

Får helt enkelt testa det när jag köpt bättre dator längre fram i framtiden!

Glöm det här spelet.
Det är rent skit rakt igenom... man blir instruerad att trycka på vissa knappar för att ta sig igenom spelet.
T.ex kommer det upp en ruta ungefär "Push 3 !!! OMG!!". Hinner man inte med det så dör man och får börja om... helt värdelöst och inte vad jag väntar mig av ett spel som släpps 2007.

Jag avinstallerade spelet innan jag kom ut ur inledningen(tutorial eller vad man kallar den).

Fattar inte vad utvecklare tänker med nuföriten. Inget nytänkade alls och rakt igenom samma gamla spel som vi spelat förut.

-edit- Du borde förresten skaffa dig en ny dator. Fyra år gammal hårdvara är inget man spelar moderna PC-spel på.

Medlem

Spelet suger, jag har spelat igenom hela och det är uber svårt när man ska trycka på massa tangenter och man hinner inte ens med allt.
Spiderman 3 är mer ett konsol spel, att köra det på en pc är svårt o trögt enligt mig.

jag har en geforce7800gtx
1500 ram typ, 1x 1024, 1x 512
amd athlon 4000+
2x 250 gb sata.


signatur

/Fat_cat

Medlem

jag frågar samma fråga som jag alltid gör när jag ser den här typen av spel.

var det nån som allvarligt trodde det här spelet skulle bli bra?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]jag frågar samma fråga som jag alltid gör när jag ser den här typen av spel.

var det nån som allvarligt trodde det här spelet skulle bli bra?

jag... Eftersom 2an är jäkligt kul så antar jag att 3an ska vara minst lika bra nu har jag inte prövat 3an men men .

1
Skriv svar