The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena plåtat

Medlem
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena plåtat

Ser ju snyggt ut, de har egen motor va? jag tycker den renderar vääääldigt likt Doom 3 motorn.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jovisst är det deras egen , var lite hysteri när spelet kom till pc alla trodde det var doom3 engine den är riktigt bra om inte bättre på vissa punkter faktiskt, inte illa för att vara svenskt piska carmacks engine

Medlem

Tycker itne alls det ser så snyggt ut. Första spelet var snyggare tom! SÅ dessa bilder är knappast på maxinställningar samt det verkar saknas detaljer i spelet så det lär nog förändras en del innan det släpps.

Medlem

Riddick på PCn såg ju inte särkilt imponernade ut jämfört med Doom 3.

Xbox versionerna av spelen så vinner Riddick helt klart dock. Flöt på mycket bättre än Doom 3 på Xboxen och såg faktiskt bättre ut oxo.

Hur som så vinner ju Riddick med hästlängder i gameplay så man får väl faktiskt endå säga att det är det bättre spelet överlag. Tror den här versionen av spelet kommer bli ruskigt kul att spela. Hoppas dom slänger in nog med nytt bara. En rakt av remake, kul som det är, känns för lite när man tänker på vad spel kostar idag.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Tycker itne alls det ser så snyggt ut. Första spelet var snyggare tom! SÅ dessa bilder är knappast på maxinställningar samt det verkar saknas detaljer i spelet så det lär nog förändras en del innan det släpps.

ne det gamla ser inte bättre ut men grafiken är väldigt lik den gamla:| hitills


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"


signatur

---
Boo!

Flakmonkey
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^

Inaktiv

Jag gillar "Do not capture footage"

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^

True dat!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

Erkänn att spelet egentligen är klart fast ni inte vågar erkänna det


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Allt väl på DICE? Erkänn att spelet är klart


signatur

---
Boo!

Medlem

Jo finfint Okej då, vi är kvitt nu.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Måste spela igenom riddick igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^

Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?

Medlem

förläggarnas vägar äro outgrundliga...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^

Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?

Det är inte vi som lever med er enfald.

Medlem

mongi: Det är sant.

iramirion: Vem är "vi"?

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"

hehe^^ du glömde "Do not capture footage"


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

så sött men väldigt likt det förra spelet


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

så sött men väldigt likt det förra spelet

som sagt det är en remake;)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skrivet av ostmjuk hamster:

Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?

Det är en balansgång - ett spel är inte färdigt förrän det står på butikshyllorna. Hur bra marknadsföring skulle det egentligen vara att inte visa ett spel förrän det släpps?

1
Skriv svar