The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena plåtat
Riddick på PCn såg ju inte särkilt imponernade ut jämfört med Doom 3.
Xbox versionerna av spelen så vinner Riddick helt klart dock. Flöt på mycket bättre än Doom 3 på Xboxen och såg faktiskt bättre ut oxo.
Hur som så vinner ju Riddick med hästlängder i gameplay så man får väl faktiskt endå säga att det är det bättre spelet överlag. Tror den här versionen av spelet kommer bli ruskigt kul att spela. Hoppas dom slänger in nog med nytt bara. En rakt av remake, kul som det är, känns för lite när man tänker på vad spel kostar idag.
Tycker itne alls det ser så snyggt ut. Första spelet var snyggare tom! SÅ dessa bilder är knappast på maxinställningar samt det verkar saknas detaljer i spelet så det lär nog förändras en del innan det släpps.
ne det gamla ser inte bättre ut men grafiken är väldigt lik den gamla:| hitills
I'm the broken one who fixed it.
Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"
Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^
Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"
Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^
True dat!
Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"
Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^
Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?
Ja, så kan vi fortsätta låtsas att det inte står "Product is in development and not indicative of final product"
Som om gamers någonsin kommer lära sig att inte dra förhastade slutsatser Jag är glad att jag inte är spelutvecklare, en mer korkad och jobbigare kundgrupp går nog inte att hitta ^^
Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?
Det är inte vi som lever med er enfald.
Är man inte ännu dummare om man envisas med att släppa material som inte är färdigt och vet att kundruppen sällan är insatt i spelutvecklingsprocessen?
Det är en balansgång - ett spel är inte färdigt förrän det står på butikshyllorna. Hur bra marknadsföring skulle det egentligen vara att inte visa ett spel förrän det släpps?