Robot
Haze

Jag såg en gång en video på ett experiment där brittiska soldater fick LSD och sedan skickades ut på övning. Resultatet var förstås väldigt lustigt, men Haze är inte lustigt. Haze är krig och knark, i ett. En kombination som inte alltid är optimal.


Medlem
Haze - vi har de tidiga intrycken

låter faktiskt intressant, och det ser najs ut också. kan bli en höjdare. fast det är alltid lika konstigt varför inte utvecklare tar med co-op ordentligt i sina spel.

Medlem

den där yocomb verkar riktigt skön, gammal bilsäljare kanske?
spelet verkar inte helt uselt heller, även om man inte fick reda på mer än knarket och co-op.

Medlem

det här spelet kommer bli grymt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Crysis motorn?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Co-op!
Det säger allt om ett spel, det här måste jag ha!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Allt med co-op är välkommet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja haze verkar ju faktiskt lovande, trots att de ser ut att ha härmat crysis en hel del så tror jag nog det blir skojj.

Inaktiv

Fler efterapningar av Crysis är varmt välkommet!


signatur
Inaktiv

orka bry sig om detta spel när de bara kommer till ps3.

Inaktiv

Ah ok, då stryker vi det.


signatur
Skrivet av SWEBarb:

Ja haze verkar ju faktiskt lovande, trots att de ser ut att ha härmat crysis en hel del så tror jag nog det blir skojj.

Härmat? nja ..Tror Haze & Crysis presenterades precis samtidigt för något år sedan på E3.
Redan då hade Haze detta upplägg, tror inte dom härmat Crysis ..och Crysis har nog inte sneglat på Haze heller iofs. Haze hela story byggs ju upp på dessa uppåtjackade soldater och industrin bakom. Crysis är ju mer en kille i super soldat dräkt som möter Aliens.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Jag:

orka bry sig om detta spel när de bara kommer till ps3.

Oja det kommer inte till PC och 360 eller så nej...
...

Bara att det har co-op gör denna titeln så mycket intressantare

Medlem
Skrivet av Jag:

orka bry sig om detta spel när de bara kommer till ps3.

Läs om, läs rätt.

Medlem

är inte så imponerad, men man ska inte ta ut något i förskott...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Kovski:
Skrivet av Jag:

orka bry sig om detta spel när de bara kommer till ps3.

Oja det kommer inte till PC och 360 eller så nej...
...

Bara att det har co-op gör denna titeln så mycket intressantare

Gör det ju visst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Halo + Crysis?

Nää men såg rätt intetsägande ut.

Inaktiv

"Jag såg en gång en video på ett experiment där brittiska soldater fick LSD och sedan skickades ut på övning. "

Vad var detta för video? den vill jag också se!


signatur

// zybrid

Medlem

Påminer mycket om Crysis


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Låter Ok faktiskt.

Mer Coop!!


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Ser ju faktiskt ganska lovande ut

Antikvitet
Skrivet av zybrid:

"Jag såg en gång en video på ett experiment där brittiska soldater fick LSD och sedan skickades ut på övning. "

Vad var detta för video? den vill jag också se!

http://youtube.com/watch?v=SX7m4fqTLKU


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Skönt att fler vill ha mer coop! jag kan köpa att vissa cutscenes osv kankse blir osyncade osv.. men det är ju själva spelandet som är avgörande i coop, vem bryr sig ifall två huvudpersoner i olika färger tar sig igenom det. Eller är det balanseringen ?

Vad hindarar utvecklare från att bara dutta i lite multiplayer-kod till singelplayerdelen? (eller tvärtom)

BeW
Medlem

Verkar intressant, liknar crysis även om de kanske inte har använt sig av det.

Ser också riktigt snyggt ut, så det blir något att hålla ögonen öppna på

Inaktiv

kommer det använda dx 10?

Medlem
Skrivet av miles392:

kommer det använda dx 10?

Nej.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Coolt, tjackspel!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Dom kunde bytt namn från Haze till CRAZE. dels är det crytekmotor, sen är dom galna p.g.a nectar, hahah

Ser helt ok ut!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

spelet ser väldigt intressant ut:)

Medlem

Låter ju trevligt.. Men inte bra att Ubi är med på ett hörn. Kommer säkert pressa på utvecklarna igen och leverera en halvfärdig produkt

12
Skriv svar