Nya detaljer från Gran Turismo 5

Robot
Nya detaljer från Gran Turismo 5

..skada .. porshe ..12- 20 online..vy bakom ratten.. aaarghhh..! O.O :crazy: :baby:

Lucky bastard..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

GE MIG


signatur

iPod <3 ER-4p

Medlem

Då har vi en vinnare då.

Medlem

Det var väl det som fattades i GT-spelen. Synd att det tog 5 generationer innan allt kom på plats. Mumma!

Medlem

Dom har fortfarande en lång väg att gå för att matcha känslan som finns i Forza.
Kanske dom lyckas bättre än dom gjort tidigare nu, men GT HD demot på PS3 var dock inte imponerande.

Medlem

Fyfan va coolt, detta blir bästa bilspelet


signatur

Meep!

Medlem

Detta kommer nog att pippa upp forza 2 rätt rejält när det släpps

Inaktiv

Drömmer jag? Oherregud, detta kommer att ta tid men det kommer nog vara värt det! Nu är det bara hoppas att det stämmer och att dom själva kommer ut med infon.

Medlem

skada och vy bakom ratten kommer dom på efter 5 spel. Välidgt segt det går för dom. GT5 är så överhypat


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sålänge de får in nya ljud när man slirar *ryser*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Extra bilar och banor kommer att kunna köpas via Playstation Store

greedy bastards.....
de försöker inte ens klämma in alla bilar de har....
de sitter å trycker på bilar som de skulle kunna ha med...
för 600 spänn vill jag ha ett helt spel tack...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skrivet av Night Hawk:

skada och vy bakom ratten kommer dom på efter 5 spel. Välidgt segt det går för dom. GT5 är så överhypat

Skada & ratt vy.. ärligt så har jag inte saknat det ännu heller, det "lilla" dom gjort hittills med spelserien har dom gjort så bra så man är bara tacksam nu när det bästa säkerligen blir bättre..

GT5 överhypat?? ..jag har inte sett någon annan GT5 hype än dessa rykten idag.. ??


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av MacCoy:

Extra bilar och banor kommer att kunna köpas via Playstation Store

greedy bastards.....
de försöker inte ens klämma in alla bilar de har....
de sitter å trycker på bilar som de skulle kunna ha med...
för 600 spänn vill jag ha ett helt spel tack...

Hmm om jag får ett nytt spel med ett allt som fanns i GT4 (banor och bilar) plus nya banor och lite bilar och allt i next gen grafik och HD med nya funktioner & spelsätt.. så är jag faktisk nöjd...., att man sedan kan köpa till mer om man nu så vill så fort nya bil modeller släpps osv.. ser jag bara som en bonus.

Those Greedy bas...! = I'm an cheap whining bia...?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Cockpit-vy ska de ha creds för, stor miss att missa det i Forza 2 som av dem själva iaf klassas som "simulator". dock så tror jag inte det blir så detaljerade eller rätt cockpit på alla bilar, skulle de få till det är det imponerande. Jag tippar på sent 2008 eller 2009 för det riktiga GT5.

Jag får nog säga att detta är bland de mest hypade spelen till PS3 sen de släppte GTHD.

Kul att se att folk tycker det är bra att de tar betalt för extramaterial när så många klagat på att Microsoft varit snikna och ta betalt för sånt..

Medlem
Skrivet av mill:

Cockpit-vy ska de ha creds för, stor miss att missa det i Forza 2 som av dem själva iaf klassas som "simulator". dock så tror jag inte det blir så detaljerade eller rätt cockpit på alla bilar, skulle de få till det är det imponerande.

Den officiella orsaken att dom skippade en vy inifrån i Forza 2 är ju att dom inte kände att det var värt att återskapa inredningen i 300+ bilar på den tid dom hade på sig att utveckla spelet.
Helt rätt tycker jag, då det faktiskt inte är så fantastiskt att köra med den vyn. Visst..ser enormt häftigt ut de första gångerna..men det är svårare och opraktiskt att köra med den vyn i ett bilspel tycker jag.

Flakmonkey
Skrivet av Shoryu:

Den officiella orsaken att dom skippade en vy inifrån i Forza 2 är ju att dom inte kände att det var värt att återskapa inredningen i 300+ bilar på den tid dom hade på sig att utveckla spelet.
Helt rätt tycker jag, då det faktiskt inte är så fantastiskt att köra med den vyn. Visst..ser enormt häftigt ut de första gångerna..men det är svårare och opraktiskt att köra med den vyn i ett bilspel tycker jag.

Opraktiskt och svårare ja, men varför ska spel vara så lätta som möjligt? Tycker närvarokänslan växer betydligt i en cockpit-vy... Trist att det inte är med i forza 2, men som sagt, då hade vi nog inte sett spelet förrän 2008

Inaktiv

Tja, det är en vanesak antar jag. Jag klarar personligen inte av att spela med kameran bakom bilen medans andra klarar inte av att spela med tex bumper cam. TDU funkade finfint med cockpit-vy och det gör spelet extremt mkt snyggare iom att rutan blir skitig etc, men visst jag förstår Turn 10 att de skippade det. Men ska de få kalla det simulator så..

Aja, GT5 blir nog bra, hoppas det bara inte enbart blir snygg grafik bara -- GTHD är inte imponerande på ngt annat plan imo.

Medlem
Skrivet av Shoryu:

Den officiella orsaken att dom skippade en vy inifrån i Forza 2 är ju att dom inte kände att det var värt att återskapa inredningen i 300+ bilar på den tid dom hade på sig att utveckla spelet.
Helt rätt tycker jag, då det faktiskt inte är så fantastiskt att köra med den vyn. Visst..ser enormt häftigt ut de första gångerna..men det är svårare och opraktiskt att köra med den vyn i ett bilspel tycker jag.

Plus att dom skippade det pga att dom var tvungna att göra om varje cockpit varje gång man lättade bilen. Så varje bil skulle ha 4-5 olika cockpits, allt beroende på vilken weight reduction man hade köpt.


signatur

Vart medlem 2001-06-13 men min första användare försvann.

Lite mera GT godis! ..hittade detta inlägg på ett annat forum "playstation-3.se"

Skrivet av Sashy:

Här är en video där vi får reda på grejer om Gran Turismo 5. Från början visas mycket av Gran Turismo 4 och i slutet lite av Gran Turismo HD. MEN i mitten av videon så ser man hur cockpiten ser ut på Gran Turismo 5 på mercedes 300 SL. Kazunori, chefen på Polyphony Digital bekräftar att det är från Gran Turismo 5.

http://www.jeuxvideo.tv/grand-turismo-reportage-turbo-m6-vide...

Obs: ni ska kunna fraska för att fatta videon ^^

*edit* länken fixad!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Väntar fortfarande på att simbin ska köpa rättigheterna till f1 spelen ... jäkla sony!!

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Lite mera GT godis! ..hittade detta inlägg på ett annat forum "playstation-3.se"

Skrivet av Sashy:

Här är en video där vi får reda på grejer om Gran Turismo 5. Från början visas mycket av Gran Turismo 4 och i slutet lite av Gran Turismo HD. MEN i mitten av videon så ser man hur cockpiten ser ut på Gran Turismo 5 på mercedes 300 SL. Kazunori, chefen på Polyphony Digital bekräftar att det är från Gran Turismo 5.

http://www.jeuxvideo.tv/grand-turismo-reportage-turbo-m6-vide...

Obs: ni ska kunna fraska för att fatta videon ^^

*edit* länken fixad!

wtf? GTHD såg ju mkt bättre ut än GT5!

edit: ah de har ju mer än en bil att rita i GT5 kom jag på

Medlem
Citat:

Bilarna tar skada

Bläääää!
Då måste man ju lära sig köra bättre ju!
Hoppas man slipper betala reparationen...

Medlem

Underbart, allt som saknades i GT-serien.
Mumma

Inaktiv

Någon som vet när det kommer?


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

Extra bilar och banor kommer att kunna köpas via Playstation Store

greedy bastards.....
de försöker inte ens klämma in alla bilar de har....
de sitter å trycker på bilar som de skulle kunna ha med...
för 600 spänn vill jag ha ett helt spel tack...

man kan köpa till prylar, banor medmera till diverse spel på 360 också, men det är inte lika girigt menar du ?

1
Skriv svar