Nytt fps-spel tillkännagivet

Robot
Medlem
Nytt fps-spel tillkännagivet

Mjaa, lite intressant låter det faktiskt... Beror ju lite på hur dem gör det. Om man bara färdas tillbaks i tiden, fast med samma vapen som från framtiden, känns det inte särskilt roligt...


signatur
Medlem

Det finns för få sådana här (möjliga) innovativa spel. Detta låter bra i mina öron.

Medlem

Låter lite som Timesplitters Skulle vara kul med ett nytt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Nytt fps-spel tillkännagivet

fan....faller i koma.....chockad!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

QRT
Medlem
Skrivet av MacCoy:

Nytt fps-spel tillkännagivet

fan....faller i koma.....chockad!

Jag tycker det har varit en brist på bra fps-spel på sistone..

Bab
Medlem

LOL vilken story. Utvecklarna vänder verkligen desperat ut och in på sig själva för att få envisas med jobba vidare med de fruktansvärt uttjatade FPS-spelen. Vill man på nått sätt bli ihågkommen för något spel i framtiden är det lite sent att komma med något FPS nu. ALLT har redan gjorts tvåtusen gånger där.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

Låter i alla fall som att det finns chans för ganska bra variation och kanske till och med lite innovation. Om de utnyttjar det rätt.

FPS-genren är lite överexploaterad just nu.

Annars får jag nog säga att Crysis kan ha ett bra koncept om det fungerar som de sagt; uppdragen är tänkta att vara ganska öppna och man får själv välja taktik för att uppfylla målen; smyga eller mer direktattack. Det var det jag gillade med Far Cry - man hade friheten att själv välja vilken taktik som passade en själv bäst.

1
Skriv svar