Sista chansen - anmäl dig till Motorstorm-tävlingen!

Robot
Sista chansen - anmäl dig till Motorstorm-tävlingen!
Medlem
Sista chansen - anmäl dig till Motorstorm-tävlingen!

Ni vill verkligen ha in folk till den här tävlingen. Typ tredje nyheten inom loppet av ett par dar? ^^

Inaktiv

rogueX / rogueX

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ni vill verkligen ha in folk till den här tävlingen. Typ tredje nyheten inom loppet av ett par dar? ^^

Klart... all publicitet är bra publicitet:

LYCKA till med tävlinge, dock har man inte
införskaffat sig en av de nextgen konsollerna än.

GLHF!

Medlem

Fan och jag som inte är hemma ikväll Aja, hoppas de kommer fler tävlingar av denna typ, för det är ju bra mycket bättre än att svara på frågor och sånt skräp

Antikvitet

Det här blir roligt! Synd att jag inte får vara med, jag hade krossat er totalt!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

FZ: Hugin
PSN: Hugin86

Medlem

Vilket klockslag? Hur?

Medlem
Skrivet av mogvard:

Vilket klockslag? Hur?

Läs själv...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ni vill verkligen ha in folk till den här tävlingen. Typ tredje nyheten inom loppet av ett par dar? ^^

hehehe


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Skit i att regga er så blir det enklare att komma vidare för en annan Tycker det e lite dålig stil om såna som reggar sig och har typ en post på forumet (sneglar uppåt) får vara med. Kan knappast kalla dom trogna FZmedlemmar..

Inaktiv

Skulle varit en Wii tävling istället då den har mycket mera potential med hur man spelar multispel, men det är vad jag tycker, lycka till med tävlingen ni få personer som äger PS3!


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Är det försent ?

FZ: MALmen
PSN: MALmen

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

Tycker det e lite dålig stil om såna som reggar sig och har typ en post på forumet (sneglar uppåt) får vara med. Kan knappast kalla dom trogna FZmedlemmar..

Har läst FZ sen de började med Messenger alerts. Artiklarna är tillräckligt bra för att inte behöva kommenteras, därav 0 posts.

Antikvitet

Alla som anmält sig är inlagda på min - fzjohn- vännerlista på Playstation Network. Lägg till mig - fzjohn - också.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar