Brothers In Arms: Hell's Highway

Robot
Brothers In Arms: Hell's Highway

Randy Pitchford och Colonel John Antal är tillsammans en gedigen hypmaskin. Och de kör samma race varje gång de presenterar sitt spel.


Medlem
Förkoll - Brothers in Arms: Hell's Highway

Ser så bra ut att jag hade kunnat ligga med alla på spelföretaget om det gav mig en chans att få spela det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Okeeeej Ankh..

Jo spelet ser grymt bra ut.

Medlem

Varför känns det som att grafiken har blivit SÄMRE sen man såg det första gången? :/

Nåja... det ser väl okej ut. ^^

Medlem

är väl för att grafik i andra spel blir bättre också. innan så var detta jäkligt före allihopa nu ligger alla lika.

Medlem

Länge sen man såg nått nytt om BiA


signatur

La la la lag!

BeW
Medlem

Ser riktigt bra ut

Ser riktigt snyggt ut! ..några kommentarer om rörelse friheten eller är det en yellowbrick road genom spelet och små trädgårds staket som är lika omöjliga att forcera som 2 meters murar?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av Ankh:

Ser så bra ut att jag hade kunnat ligga med alla på spelföretaget om det gav mig en chans att få spela det

Så så!! ..nu kommer det säkert ett antal sköna PM's med olika typer av förslag ifrån sk. spel utvecklare..
:$


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Andra världskriget är ju som bekant uttjatat. Men det här ser fan för jävla bra ut ändå!

Medlem

Undrar om ens kamrater kommer återuppstå vid nästa uppdrag, likt förgående spel. >_>

Inaktiv

Ser extremt vackert ut! Här är en ny 13min lång film. http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=68508

Medlem

nice nice ge mej love ww2


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Inget spel har gjort mig så besviken som BIA... så förväntansfull, så besviken... den går jag INTE på igen!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av pettson3816:

Andra världskriget är ju som bekant uttjatat.

Nej.

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Så så!! ..nu kommer det säkert ett antal sköna PM's med olika typer av förslag ifrån sk. spel utvecklare..
:$

<håller tummarna>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av pettson3816:

Andra världskriget är ju som bekant uttjatat. Men det här ser fan för jävla bra ut ändå!

Lewl , tja det är vad folk säger
men finns lika mkt moderna spel så..

Jag tycker helt klart att ww2 är ett av de
bästa teman för fps , strategi shooters det
finns liksom oÄNdligt med material , events och
slag att hämta info om och att bygga upp ett
spel runt.

WW2 varade i ca 6 år och tusentals strider
utkämpades över stora delar av världen så att
det skulle vara lack òf content , det är en dålig
ursäkt :).

Medlem

Ser bra ut, blev lite sugen trots det rätt uttjatade WW2 temat... Nån som vet när det släpps till Pc samt systemkraven???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

jag tröttnar aldrig WW2 spel. Jag e WW2 nörd all the way.

Medlem

What zauii89 said...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Det verkar alldeles för arkadaktigt för min smak, i princip omöjligt att dö/misslyckas och oändligt med ammo. AI:n verkar även rätt korkad, särskilt fienden. Men jag antar det skulle bli för svårt om även fienden flankade och inte agerade som grönsaker.

Slow motionfunktionen när man spränger folk i luften är säkert häftig de första 5 gångerna, men sedan vill man antagligen bara slippa den.

Skrivet av zauii89:

Jag tycker helt klart att ww2 är ett av de
bästa teman för fps , strategi shooters det
finns liksom oÄNdligt med material , events och
slag att hämta info om och att bygga upp ett
spel runt.

WW2 varade i ca 6 år och tusentals strider
utkämpades över stora delar av världen så att
det skulle vara lack òf content , det är en dålig
ursäkt :).

Jo, men nu används ju i princip enbart två scenarion och av dem allra, allra oftast D-dagen och framåt.

Inaktiv

Tycker verkligen inte WW2 blivit uttjatat, kanske bara 1944 invassionen. Men som några andra sagt så finns det ju flera hundra andra slag att välja på. Hoppas verkligen det här blir lika bra som ettan.

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

små trädgårds staket som är lika omöjliga att forcera som 2 meters murar?

haha, dagens helt klart


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

coolt spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Så så!! ..nu kommer det säkert ett antal sköna PM's med olika typer av förslag ifrån sk. spel utvecklare..
:$

<håller tummarna>

ohh Nasty! ..your'e such a slut ! O.O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Haha orka ww2, hitler är typ det bästa om hänt spelvärlden.

Medlem

Är det bara jag som inte hittar vilken plattform spelet släpps på i recensionen (recensionerna)?

Medlem

RUUUUUUNK! Bara till 360. FAN. FPS - PC. Så ska det vara. Jag orkar inte köpa nya och olika konsoler för att spela de spel jag tycker om. FAN.

Men spelet verkar skit bra!:up:

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

RUUUUUUNK! Bara till 360. FAN. FPS - PC. Så ska det vara. Jag orkar inte köpa nya och olika konsoler för att spela de spel jag tycker om. FAN.

Men spelet verkar skit bra!:up:

ta en bättre titt nästa gång: http://www.fz.se/spel/?id=3684

annars verkar det vara ett fedt kewlt spel.


signatur

Bengebolle

Medlem

Det såg ju helt okey ut, kändes lite stelt på visa ställen. Hoppas det kommer ett demo så man kan testa det innan man bestämmer sig för att köpa det.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

ohh Nasty! ..your'e such a slut ! O.O

Sån är jag du klagade inte sist

Skrivet av JOnnegrym:

RUUUUUUNK! Bara till 360. FAN. FPS - PC. Så ska det vara. Jag orkar inte köpa nya och olika konsoler för att spela de spel jag tycker om. FAN.

...som rbnlenin sa - läs nästa gång


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar