För söta fan - byt låt!

Redaktör
För söta fan - byt låt!

[fright][ia=10225][/fright]Vår Dreamhack-monter är i full gång sedan i eftermiddags. #Rock Band 2 och #World Tour spelas flitigt och besökarna tycks nöjda med det. Spelen har uppskattningsvis 150 låtar tillsammans - man undrar lite stillsamt varför folk bara spelar två...

De redan på förhand totalt sönderspelade "Living on a prayer" och "Eye of the tiger" rullar konstant. Givetvis finns de med i båda spelen också, och ibland liras de samtidigt... Nån som vet hur man moddar GH- och RB-skivorna? Vill byta ut ett par låtar mot Nasums "Evacuate the earth".

#blogg


signatur
Medlem
För söta fan - byt låt!

Det är på tok för lite growl i rock band


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Det är på tok för lite growl i rock band

Så sant som det var sagt!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Redaktör

Det är alltför mycket äcklig 80-talshårdrock. Annars funkar det.


signatur
Medlem

En liten betalbox för de som vill lira just de låtarna? 10 spänn eller något?

Annars rekommenderar jag något tillhygge... minskar på köerna också.

Medlem

Finns When You Were Young med the Killers fortfarande med?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Två låtar räcker:)
Schism av Tool och Pull me Under av Dream Theater!

Medlem

Begränsad och tråkig musiksmak får man väl skylla på.

Redaktör

Ja, tveklöst. Bisarrt dålig om jag får säga mitt. Men men, jag sticker hemåt i eftermiddag och @Raging Ronin är här, han står säkert ut. Ett tag i alla fall.


signatur
Medlem

Ni får väl fixa en tävling där ni ger bort något pris (nyckelband kanske?) till den som klarar 4-5 stjärnor på någon/några låtar ni själva valt ut.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

hahaha ja Nasum skulle sätta fart på stället.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör
Skrivet av Greger:

Ni får väl fixa en tävling där ni ger bort något pris (nyckelband kanske?) till den som klarar 4-5 stjärnor på någon/några låtar ni själva valt ut.

Skulle vara Metallicas "Battery" i RB 2 i så fall. Snuskigt svår verkar det som (jag vågar inte testa, har noll taktkänsla), får ytterst sällan höra hela.


signatur
Medlem

Har inte förstått tjusningen med att inte höra vad man sjunger, så growl-RB/GH går bort för mig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör

Vaxa ur öronen, pojk - exempelvis Napalm Death artikulerar som Jarl Kulle! Hör själv: "You suffer! But why?"


signatur
Skrivet av Tompa:

Vaxa ur öronen, pojk - exempelvis Napalm Death artikulerar som Jarl Kulle! Hör själv: "You suffer! But why?"

Hehe, klassiker. Världens kortaste låt enligt Guinnes Rekordbok.

1
Skriv svar