Manhunt 2 förkollat till Wii

Robot
Medlem
Manhunt 2 förkollat till Wii

har aldrig spelat 1:an synd att dom inte släpper den här till ps 3 och xbox 360 också


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Bara jag som mådde illa av att spela manhunt? förvånad att det blev en sådan succé att en uppföljare är påväg...jag menar, någon måtta får det vara på hur mycket våld det ska förekomma??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mådde också illa av Manhunt, inte av själva våldet, det tyckte jag va ganska MEH, men att det va ospelbart, fånigt och hade väldigt skumbild hastighet för mig att få ont i huvudet..

Medlem

Tråkigt med spel som bara lever på hur mycket våld de proppar in. I mitt tycke var Manhunt ett riktigt jävla skittråkig och jag pallade inte att spela det mer än 30 minuter.

Medlem
Skrivet av redmac:

Bara jag som mådde illa av att spela manhunt? förvånad att det blev en sådan succé att en uppföljare är påväg...jag menar, någon måtta får det vara på hur mycket våld det ska förekomma??

Förhoppningsvis inte. Som vanligt så väljer man själv vad för slags spel man spelar, och gillar man inte våldet i Manhunt så kan man välja bort det. Det är en annan femma om en redan etablerad franchise -- t.ex. Jak -- inför våldsinslag i stil med Manhunt, men så länge spelserien i fråga alltid varit på det här viset så vet man vad det handlar om, och kan undvika det.

Själv finner jag en slags bisarr fascination av att mörda folk på de mest brutala vis. Samtidigt en viss avsky. Jag spelar inte spel endast för att ha roligt, utan för att uppleva ett brett spektrum av känslor. På så vis är Manhunt ett ruskigt bra och välgjort spel.

Inaktiv

Roligt... vanligtvis gnäller folk på att det kommer för få våldspel till Wii, så kommer detta så gnäller de ändå.

Medlem

Blir säkert skit kul på Wii! Slut på barnstämpeln, ändå så ska folk klaga Löjligt!

Medlem

Stört söt avatar Isaz.

Medlem

fan vad nice detta kommer bli


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar