Ny patch för Vampire: The Masquerade

Robot
Inaktiv
Ny patch för Vampire: The Masquerade

Kanske värt att skaffa spelet igen, gav bort spelet direkt efter att jag testade de. Den första versionen var helt ospelbar, har någon testat spelet nu? Vill verkligen spela det här spelet, men bara om det funkar.

Medlem

Jag hade antagligen tur, spelade genom spelet opatchat, och klarade det. Fastnade på ett ställe när en dörr vägrade öppnas, men genom våld o massa loadande kom jag förbi. Kanske borde spela igenom igen nypatchat?

Medlem

^-- Man kan inte spela igenom spelet helt opatchat utan att använda "fusk", När man ska dra iväg med båten i grottan så ballar det alltid ut sålänge du har HELT opatchat.

Inaktiv

Officiella patchen 1.2 innehåller inga allvarliga buggar öht, vad jag känner till. Dessa inofficiella patchar tar dock bort lite småbuggar, lägger till lite saker som inte kom med i originalspelet, fixar några stavfel, flyttar på några saker och ändrar lite på vapenbalansen. Bland annat.

Har ni något ni undrar över vad gäller patchen, så läser skaparen (Wesp5) trådarna om patchen på RPG Codex.

Medlem

Vore bra med en länk så man kan tanka ner patchen oxå! :\
....Jag hittar ingen


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Helt galet att det fortfarande släpps patchar. Jag spelade igenom hela spelet opatchat en gång och fastnade endast vid det stället som Drunken nämner. Annars gick det skitbra, men patchen lägger tydligen till nya quests som inte implementerades fullständigt?

Medlem

På min första dator kunde jag spela felfritt, inget alls faktiskt, på denna datorn jag har nu, så går det inte för fem öre, det är som att gå i klister, får testa patchen å se ifall det är spelbart, älskar detta spelet..

Medlem

ett av det bästa spelen någonsin


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Man kan inte spela igenom spelet helt opatchat utan att använda "fusk", När man ska dra iväg med båten i grottan så ballar det alltid ut sålänge du har HELT opatchat.

Jag har inget minne av att jag patchade eller "fuskade". Finns det en utgåva där patchen installeras med spelet?

Medlem
Skrivet av Hymer:

ett av det bästa spelen någonsin

Håller med

Vet någon om den fungerar under vista?
Jag blev lite sugen på att köra igen

Kan även intyga att det går att spela igenom helt opatchat med undantag för grottan. Man kunde dock skriva in ett kommando manuellt så att man laddade nästa karta.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Spelet fungerar bra till Vista. Jag klarade ut det på Vista med den oofficiella patch som släpptes tidigare än denna.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

hmmm detta hadde jag totalt glömt bort?..
värt att skaffa?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

VTM är helt klart ett av de skönaste spel jag lirat. Tror nog inte att jag någonsin kommer att ha så kul som jag hade när jag lirade som Malkavian.

Medlem
Skrivet av MacCoy:

hmmm detta hadde jag totalt glömt bort?..
värt att skaffa?

Ja, absolut!
Dessutom är det busbilligt nu för tiden så det finns ingen anledning att tveka


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Ingen risk att det finns till mac va?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar