It´s on!

Inaktiv
It´s on!

Armbågarna är vässade, jag håller på att slå in de sista spikarna i basebollträt och innan läggdags ska jag ha monterat fast mina kneecappers på fälgarna.
Pingishuliganism, rea på buttplugs eller en helt vanlig torsdag?

Ingetdera faktiskt, ty imorgon släpps den sista upplagan av årets specialglögg, iår med blåbärssmak.
Själv tycker jag att glögg smakar rävpiss med en hint av smegma, men eftersom morsan är på kurs i Falkenberg har jag lovat att jag ska lägga labbarna på två flaskor åt hennes räkning.

Jag tänker mig att det kommer se ut ungefär såhär:
Klockan 09.59, alltså en minut innan Systemet öppnar, dyker jag upp lika snabbt som en rödvinsbakfylla i min Volvo S40, för dagen mer lik bilen från Death Proof,

körandes rätt mot och igenom de intet ont anande människorna som står i kö utanför.
Efter ett GTA-inspirerat hit and run vänder jag med bilen och tar sikte mot entrén.
Lossar på säkerhetsbältet. Kör rätt igenom entren. Flyger ut genom vindrutan a lá Flatout med spikklubban i ena handen och ballen i den andra.
Vilt svingande (tänk Shaun of the dead när han ska hem till sin flickväns lägenhet och rädda henne, och ja, vilt svingande med spikklubban, inte kuken) tar jag så mig fram till glöggflaskorna där jag snabbt som ögat ollar två stycken så att ingen ska våga vidröra dom. Efter det sätter jag mig ner och tar några bloss på en cigarett, för att slappna av lite.
Torkar omsorgsfullt av blodet från spikklubban, uppmärksam på alla som försöker knycka mina ollonindränkta flaskor.

Sen betalar jag lugnt och går därifrån. Får nog ta bussen hem, bilen känns lite förstörd men det var det värt.

Jepp, det finns potential för morgondagen att bli riktigt rolig.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
It´s on!

Hur situationen än ter sig kan du glädja dig åt att jag just hade riktigt roligt! xD


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

1
Skriv svar