Juiced 2: Hot Import Nights-trailer

Robot
Medlem
Juiced 2: Hot Import Nights-trailer

"...bjuder inte bara på sekvenser från spelet utan även eh hel del material med anknytning till en community för personer som gillar att trimma och modifiera sina bilar."

aka brudar...

Medlem

Påminer om gran turismo 1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ozo
Medlem

känns som att titta på NFS:Underground... inget nytt direkt

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Påminer om gran turismo 1

Huh? Hur gjorde du den kopplingen? Förutom att det finns bilar i båda spelen så ser jag ingen koppling..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

GT såg det ju definitivt inte ut som, men är det lika kasst som första så skippar jag det.

Medlem

Ingen vidare grafik tycker ja, ser ut som NFSU 1&2 typ. Inte bara grafikmässit utan helt generellt med, till och med låten i trailern finns med i nått av de spelen. Fast denna va en mix.


signatur

I'm the best around...

Medlem

såg riktigt B ut


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Första spelet var underskattat, det hade mer djup än de flesta bilspel. Team-köra online var jäkligt kul. Förar-DNA i nya J2 kommer att vara koolt. Det funkar så att datorn sparar min körtaktik och sedan kan jag skicka min DNA till en kompis som lägger in den. Efter det kan han (eller hon mot förmodan) sedan köra mot mig via min DNA. Hans datormotståndare kör alltså med min körstil.


signatur
Inaktiv

första spelet sög röv och jag kan inte fatta att dom ens fick göra en uppföljare..
hoppas dom har lärt sig lite...men.....efter denna trailern så är jag
tveksam....speciellt när bilarna kanade fram å tebax som en jävla hockypuck på lsd...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Ettan var bäst och sämst samtidigt, kan inte välja riktigt.
Detta spel ser ut att bli roligare, iaf i stylingväg!

Medlem

ettan sög visserligen, men det är värt att testa ändå

1
Skriv svar