Japansk Eternal Sonata-trailer

Robot
Japansk Eternal Sonata-trailer
Medlem
Japansk Eternal Sonata-trailer

Hemsk design...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Har nog skrivit det här 100 gånger förrut, men JAG VILL HA DET NU och inte 2008! Snyft.. Tycker att spelet är så snyggt, älskar verkligen cell shading.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Har nog skrivit det här 100 gånger förrut, men JAG VILL HA DET NU och inte 2008! Snyft.. Tycker att spelet är så snyggt, älskar verkligen cell shading.

Kan inte göra något annat än att hålla med. Blir bara mer och mer intresserad för varje liten snutt jag ser av det här spelet. Gillar normalt inte JRPG men det här verkar väldigt intressant.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

GIEF TO PII ESS SUURII! Vill så gärna ha spelet, men jag vill inte skaffa en 360 bara för ett enda spel...

Medlem

Jag har tittat på tok för mycket anime, reagerade först inte på att dom snackade japanska.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Sweet, då har vi kassa engelska röstskådespelare att se fram emot.

Medlem

Har för mig att Sonata skulle levereras med både japanskt och engelskt tal.
Kanske blandar ihop det med ett annat spel ??


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

GIEF TO PII ESS SUURII! Vill så gärna ha spelet, men jag vill inte skaffa en 360 bara för ett enda spel...

det kommer andra fräsiga, tex Blue Dragon

http://www.xboxyde.com/news_4394_en.html

bara o köpa

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Jag har tittat på tok för mycket anime, reagerade först inte på att dom snackade japanska.

I know how you feel... Jag förstod till och med en hel del. >_>

Medlem

Hirano Aya <3

Skrivet av raslon:

Sweet, då har vi kassa engelska röstskådespelare att se fram emot.

Nej, det är det som är saken. Hade du haft koll på spelet hade du också vetat att de kommer även att ha kvar originalrösterna när det kommer till väst!

Gillar spelet på något sätt, men jag tyckte att fighterna i spelet var lite klumpiga av det jag har sett :\

Medlem

jag är sällan intresserad utav RPG, men det här spelet ser riktigt riktigt roligt ut

Inaktiv
Medlem

jag längtar, kommer det heta eternal sonata i europa eller trusty bell?


signatur

Nämen!

1
Skriv svar