Pensionsrådgivning och fler album.

Medlem
Pensionsrådgivning och fler album.

Happ. Igår var jag på personlig pensionsrådgivning som jag blivit kallad till. Det kändes vuxet, knepigt och knåpigt. Hur som helst slutade det med att jag redan nu börjar spara en hundralapp i månaden framför till år 2053 (omg vad långt det är kvar) i nånting som heter transfer 80. Det är säkert... bra. Oinsatt i ämnet, det är vad jag är.

Idag slängde jag iväg en beställning på fem cd-skivor, kändes som en evighet senast (säkert en månad sen!).
Skivorna som stod på listan den här gången var:
Ofermod - Tiamtü
Thyrfing - Farsotstider
Månegarm - Vargstenen
Shining - IV: The Eerie Cold
Mayhem - Ordo Ad Chao

Glad Budo!

Idag bestämde jag och Nadja (min täby-tjajj från föregående inlägg) att hon ska hit och hänga vid mitt hideout nästa helg.
Lycklig Budo!

Dagens låt får nog bli: Lillasyster - Kräkas. Har f.ö fått höra några gånger av personer som inte har någon som helst koppling med varandra att min och Martin Westerstrand (sångaren i LOK/Rallypack/Lillasyster) röst är precis likadan. Det är läskigt.

Observera att bilden inte har någonting med inlägget att göra

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Pensionsrådgivning och fler album.

Fan vad vuxet ;>

Lillasyster är fördjävla bra FÖ. Såg dem förra året på en gratisspelning här i Falun på Lucia. Får hoppas dem kommer hit igen i år


signatur

Videomupp

Medlem

Sparar 300 kr /mån i Transfer 80, 300 kr i fond/mån och 300 kr/mån går in på e-sparkontot.

900 kr går till sparande varje månad.

Medlem

Skön och annorlunda blogg! Kräkas e fan grym, såg Lillasyster på Metaltown i våras och ända gången det var mer drag i publiken var när In Flames spelade... Go Lillasyster!
+1 läsare


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar