FZ har Tomb Raider: Anniversary-demot

Robot
Inaktiv
FZ har Tomb Raider: Anniversary-demot

Underbart när man sitter och verkligen har råtråkigt på "lördagsmorgonen".
Tack FZ!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

bra spel!


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Definitivt ett köp, synd bara att de inte har med "Next-Generation Content"-alternativet på PC...

Inaktiv

yes! detta demo har jag väntat på!

tack fz!


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

Bar kopierings skydd som inte ens låter en testa demot


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Va har det starforce... ?

Medlem

så någon som vet hur man kommer förbi stället med raptorerna? när du kommit ut för första gången.

Medlem

Går inte att ladda hem.. :/


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv
Skrivet av PheoniX_VII:

så någon som vet hur man kommer förbi stället med raptorerna? när du kommit ut för första gången.

Ta och testa dina fina pistoler på dem

Detta ska definitivt köpas. Tomb Raider serien börjar bli riktigt bra igen Himla synd bara att det inte görs till 360´n

Medlem

A fick det att funka.
Err är det bara jag som tycker att det är sämre graffik än #Tomb Raider: Legend?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Varje gång du dödar 3 raptorer respawnar 3 till bara. och vad skulle det göra för skillnad om jag dödade dem då det ändå inte finns någonstanns att ta vägen? hoppade fasen runt i en halvtimme och kom dessutom på att du kan bugga raptorerna så de alldrig spawnas men inte fan lyckas jag komma någon vart.

Medlem

Dödade 6 st och sedan kom det en film sekvens, the end.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av McKain:

A fick det att funka.
Err är det bara jag som tycker att det är sämre graffik än #Tomb Raider: Legend?

Som jag påpekat här ovanför, finns inget "Next-Gen"-läge i det här spelet, stäng av nextgen i Legend så ser det i princip likadant ut...

Medlem

Men varför inget next-gen?

off-topic:
Jonathan är en avatar-tjuv

Medlem

Tråkigt spel. Kameran fastnar eller buggar sig hela tiden, striderna är enformiga och puzzel delarna är för lätt samnt att dom har kopierat TR: Legend´s rörelse mönster. Inte värt att köpa. Dock så hade jag väldigt bra framerate på max grafik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Synd att det inte är något next-gen, men jag antar att dom sket i det då det ändå inte ska släppas till någon next-gen konsoll. Hur som helst så va det underhållande och de lär nog bli ett köp

Medlem

Någonting stämmer inte, allt var så bra i Legend men här tycker jag allt är åt h*lvette. Styrningen, grafiken, ljudet - alltså vafan ?.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

klart att det inte är super grafik, det missar ju lixom känslan, spelet är ju trots allt ett remake av Tomb raider 1.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

klart att det inte är super grafik, det missar ju lixom känslan, spelet är ju trots allt ett remake av Tomb raider 1.

Och bara för att det är en remake så ska de inte förbättra grafiken?
Precis som om alla film-remakes som kommit på senare tid skulle låta ljud o bild hålla samma nivå som när originalen gjordes...

Visst det släpps inte till nån nextgen-konsol men eftersom det släpps till pc och det fanns i Legend så kunde de ju haft med det i pc-versionen.
Eller så är de rädda för att alla skulle köpa pc-versionen bara för att den skulle bli så mycket snyggare.

Medlem

mmm så härligt blöt hon blir efter ett dopp i vattnet


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av nudelsdesign:

klart att det inte är super grafik, det missar ju lixom känslan, spelet är ju trots allt ett remake av Tomb raider 1.

Och bara för att det är en remake så ska de inte förbättra grafiken?
Precis som om alla film-remakes som kommit på senare tid skulle låta ljud o bild hålla samma nivå som när originalen gjordes...

Visst det släpps inte till nån nextgen-konsol men eftersom det släpps till pc och det fanns i Legend så kunde de ju haft med det i pc-versionen.
Eller så är de rädda för att alla skulle köpa pc-versionen bara för att den skulle bli så mycket snyggare.

Fast det är ju 100 ggr snyggare än orginalet!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Ehh.. nån mer än jag som inte KUNDE hoppa från den där träbiten efter man hoppat från repet?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

är det bara jag eller har fz ftp blivit sämre? tankar endast i ca 480kb/s förut ca 800+ skärpning!

Medlem

1.9 MB/s sekund här.. Så det är nog din lina som ska skärpa sig..

Medlem

Fast de har fixat ngt mellanläge till nextgen som är på per default känns det som, de effekter som finns när man kommer upp ur vattnet var lite enklare i legend om man körde utan nest gen, och så har bakgrunden motion blur igång som inte fanns i legend...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

Men varför inget next-gen?

Så demot inte ska vara så stort. Det var samma sak med demot till Legends. Det är högupplösta texturer som tar mest plats i dagens spel.

Om det inte använder en massa filmer, såklart.

Inaktiv

Måste testas i allaf all :\

Medlem

Efter lite pill me inställningar så har spelet blivit med "Legend" aktigt igen :). Riktigt kul ju!

O att hoppa från träpolen är lätt, det är bara att tokhoppa igen direkt när man landat. (glöm inte peka vilket håll du vill åt).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av LongFo:
Skrivet av PheoniX_VII:

så någon som vet hur man kommer förbi stället med raptorerna? när du kommit ut för första gången.

Ta och testa dina fina pistoler på dem

Detta ska definitivt köpas. Tomb Raider serien börjar bli riktigt bra igen Himla synd bara att det inte görs till 360´n

Jo, men spelet är inte Übersnyggt som PS3/Xbox360 snyggt, så det är nog bara bra för PC användarna :\

*Spelet var trist och allt för likt de tidigare enligt mig

12
Skriv svar