Film: Unleashing the Force - del ett

Robot
Medlem
Film: Unleashing the Force - del ett

jag är inget fan utav starwars men det här spelet kan bli nice


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

samma här....
jag hatar nästan filmerna men starwars spel är kul..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Undra när de kommer att släppa spelet. Har längtat efter ett bra starwars spel ett bra tag nu.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Undra när de kommer att släppa spelet. Har längtat efter ett bra starwars spel ett bra tag nu.

Word på den, synd att det är till konsol bara


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan nog bli jäkligt kul! Finns bara en risk att de kretsar hela spelet kring "force unleashed" -krafterna (eller vad jag nu ska kalla det) och att det blir mer som en gimmick (ser framför mig "spräng allt du kan tänka dig" idén som fanns i Red Faction), är alltid lite orolig när man väljer att centrera ett spel kring en "grej"... Inser precis att det jag skrivit låter jätteflummigt men jag hoppas att iaf någon vet vad jag menar:) Förresten; ge mig ett KotOR 3 snart, jag vill HA!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

hoppas de verkligen får en bra story nu. Så att de inte bara säger något och sedan inte håller det. Men det ser riktigt bra ut iallafall

Medlem

Hoppas att MP delen är lika kul som jedi academy


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag väntar fortfarande på Tie-Fighter 2....

Medlem

Äntligen mer info!

Inaktiv

"fax machine?" lol

Medlem

-"Tomma tunnor skramlar mest" ... som en klok människa en gång sa


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

AAAAAAHHHHHHHHHHHHhhhh!!! Star Wars gimmeeeee ffs!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

hoppas på Tredje persons perspektiv som i Jedi knight och en pc release!

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Finns bara en risk att de kretsar hela spelet kring "force unleashed" -krafterna (eller vad jag nu ska kalla det) och att det blir mer som en gimmick (ser framför mig "spräng allt du kan tänka dig" idén som fanns i Red Faction), är alltid lite orolig när man väljer att centrera ett spel kring en "grej"...

Tycker du ska ta och kolla igenom trailern igen.

Citat:

He's got a great love intrest in Juno Eclipse so it's just not blowing things up and unleashing the force on everyone, it's the consequences of those actions as seen through the eyes of Juno.

Visst ska man ta utvecklarnas ord med en nypa salt, men jag tror att de kan lyckas göra ett riktigt bra Star Wars-spel. Idén är riktigt bra i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ah detta får en verkligen att vilja ha det ! hoppas bara det kommer på pc också, är ingen konsollmänniska.

Medlem

verkar vara riktigt genomarbetat, ser fram mot denna titel. hoppas de bestämmer sig för pc också!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan nog bli de bästa jedi-spelet någonsin, älskar verkligen fysiken i spelet, det är ju som gjort för ett jedi-spel.

Medlem

länge sen det kom ett star wars-spel som verkar åtminstone lite intressant


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Inte följt det här spelet speciellt noga, men det verkar riktigt schysst, alltid tyckt starwars spelen är små mysiga, även om Kotor alltid har varit dom bättre, Academy var helskoj med ljussablarna och så iof.. :). Det här ser grymt ballt ut, och det verkar juh som att dom har laggt ner endel arbete och åtanke med storyn också.

Medlem

[quote=mr.bear]

Skrivet av beersgarden:

Finns bara en risk att de kretsar hela spelet kring "force unleashed" -krafterna (eller vad jag nu ska kalla det) och att det blir mer som en gimmick (ser framför mig "spräng allt du kan tänka dig" idén som fanns i Red Faction), är alltid lite orolig när man väljer att centrera ett spel kring en "grej"...

Tycker du ska ta och kolla igenom trailern igen.

Nu har jag gjort det och jag förstår vad du menar men jag är fortfarande inte helt utan tviviel; spelet kommer antagligen bli grymt kul, det betvivlar jag inte, men det är hela "vad ska vi göra i spelet? kickin' sombodys ass with the force..." -grejen.. Det låter tufft, tror bara det kan bli lite repetetivt och "mycket" om man kretsar ett helt spel kring det... Men men; ingen kommer vara gladare är jag om de motbevisar mig:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Blir spännande att se uppföljarna. Blir riktigt sugen på spelet.

Medlem

fan detta spelet ser ju ut att bli för bra!
i klass med KOTOR2!

d e ju as jobbigt, måste köpa en PS3 bara för det nu... GAH DENNA GRYMMA VÄRLD!

nån som vill ge mig 6000:-?

1
Skriv svar