Ny The Darkness-trailer

Robot
Medlem
Ny The Darkness-trailer

Hehe.. ett "gäng" tentakler! HAHAHA!

Jag såg ju bara EN...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

mums hjärtan... haha! tentakeln blir ägd när han hoppar ut igenom fönstret ville ju ha mera hjärtan
även om han också blev ägd genom att hoppa så högt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

fan, fattar inte hur det ska kunna vara något som helst motstånd i det här spelet, man kommer ju röja allt med dom där tentaklerna...

Medlem

Motståndet blir väl när det inte är så jäkla mörkt runt omkring en hela tiden..? (om jag nu inte missuppfattat allt) Krafterna och tentaklerna fungerar väl mest i mörker (hence "the Darkness");) förhoppningsvis balanserar de spelet så att man inte är någon übermench ända från början...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Man förlorar darkness-power (eller vad det nu kallas) om tentaklerna är i ljus, och ens små minions tar skada i ljuset.

Ser fram emot detta spel så otroligt mycket! Jag bara måste skaffa det.

Inaktiv

Asså det verkar ju inte ens kul om man har användning för tentakler såpas mycket, blir ju ingen fight med vapen vilket är mycket roligare. Inget köp före jag kört demot iaf.

Medlem
Skrivet av Jag:

Asså det verkar ju inte ens kul om man har användning för tentakler såpas mycket, blir ju ingen fight med vapen vilket är mycket roligare. Inget köp före jag kört demot iaf.

Läste du ens kommentarerna ovanför? Utan mörker kan inte dina demonvänner hjälpa dig speciellt mycket och vi får väl anta att det finns ett par ställen där ljus faktiskt tränger fram.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser ut som det är ett måste att jaga hjärtan hela tiden. Kul i början kanske men sen blir det nog bara drygt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jag:

Asså det verkar ju inte ens kul om man har användning för tentakler såpas mycket, blir ju ingen fight med vapen vilket är mycket roligare. Inget köp före jag kört demot iaf.

Såhär låter ett äkta troll.

ser själv framemot spelet som fan, tentaklerna blir ju den kryddan i spelet som inte finns i andra spel.

Medlem

Och sådär låter en äkta fanboy..?

Ni har ju båda två egna åsikter. Troll/fanboy, en tolkningsfråga, men jag tänker heller inte köpa innan jag provat ett demo. The Darkness kan bli hur kul som helst, men det kan ju också bli tråkigt och ointressant..

1
Skriv svar