Horsez 2 avbildat

Robot
Medlem
Horsez 2 avbildat

Jaaaa! Du vet inte hur länge jag har väntat! XD~~!!!

PaZ
Medlem

jag hoppas det är bättre än Let's Ride Silver Buckle Stables , som i mina ögon var en stor besvikelse.

Medlem

Årets spel.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

när jag såg bilderna trodde jag först det var en Shadow of the colossus-klon eller ivf något med att man rider runt i en tom värld. ^_^

Inaktiv

Förvånande bra grafik.

Inaktiv
QRT
Medlem

om horsez!!!!11oneoneone

Medlem

Blir fan lätt ett köp, älskar hästar... Hoppas det släpps en collectors edition där man får med en bal med hö.

Medlem

allt med z är coolt

Medlem

Och nyss kom ju också "Ride! Equestrian Simulation". Vilket ska man välja?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Mahone:

Blir fan lätt ett köp, älskar hästar... Hoppas det släpps en collectors edition där man får med en bal med hö.

hehe, dagens bästa eller så är jag bara onykter


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Spelet är exakt lika fjantigt som vilket actionspel som helst med monster, explosioner och personer med rustningar lika stora som ett jävla höghus.
Måste ge de starkt beröm för grafiken dock. Riktig läcker.

Inaktiv

uwaaaaaa ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Mahone:

Blir fan lätt ett köp, älskar hästar... Hoppas det släpps en collectors edition där man får med en bal med hö.

lmao! ska lungt köpat då hahaha


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bra att det stavas med Z så att man vet att det är ett innespel

Fungerar även med populärmusik


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Inaktiv

Ja! Vilka vackra vyer! Det blir ett självklart köp för min del!

xD

Medlem

OMG PONIES!!!!!
(för er som hänger på slashdot ...)

Medlem
Skrivet av Mahone:

Blir fan lätt ett köp, älskar hästar... Hoppas det släpps en collectors edition där man får med en bal med hö.

Haha *asgarva*

1
Skriv svar