Filmat och fotat: Mario Strikers

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Mario Strikers

Vad är det som luktar?
Ah, bara sur mjölk.
Tycker fasen synd om Mario, snacka om våldtagen spelkaraktär, när ska Nintendo våga sluta mjölka Super Mario? De får gärna fortsätta med plattformsspelen, även om Sunshine inte var något speciellt att hänga i granen... Men för sjutsingen, mjölkandet blir bara larvigare och larvigare.

Man får ju iallafall alltid ett hjärtligt skratt av de extremt ariska och perfekta reklamfilmerna. Vi vet ju alla att vi sitter och ser sådär otroligt fånglada så fort vi spelar ett nintendospel, för de spelen är ju... öh... spelglädje på riktigt! Och att "spela ensam" existerar inte!

ptr
Medlem

ska testa detta ikväll. så rapporterar om det är något att hänga i julgranen. ska spela med några polare också så det blir ett riktigt "nintendo-moment"

Inaktiv

Ska bli intressant att läsa om ptr. Play.com skickade mitt ex idag. Och ja, jag vet att det är snålt att köpa därifrån men vafan... (420kr inkl frakt)


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Varför står det att det här spelet är det första Wii spelet som kan spelas online? Det är ju tekniskt sett fel då det var något Pokémon spel som var först, även om det inte släpptes utanför Japan...

För övrigt så tycker jag att det här spelet ser ut som ett typiskt sett att försöka mjölka Mario på lite extra pengar. Ser hellre att Mario Galaxy blir färdigt snabbare. >_>

ptr
Medlem

heheh spelade i typ 15min med en polare och var faktiskt rätt så roligt. som street fotbollsspelet osm EA gjort fast mer oseriöst och inga tuffa dribblingar men ändå något skoj med det

Medlem
Skrivet av MetalClock:

Vad är det som luktar?
Ah, bara sur mjölk.
Tycker fasen synd om Mario, snacka om våldtagen spelkaraktär, när ska Nintendo våga sluta mjölka Super Mario? De får gärna fortsätta med plattformsspelen, även om Sunshine inte var något speciellt att hänga i granen... Men för sjutsingen, mjölkandet blir bara larvigare och larvigare.

Man får ju iallafall alltid ett hjärtligt skratt av de extremt ariska och perfekta reklamfilmerna. Vi vet ju alla att vi sitter och ser sådär otroligt fånglada så fort vi spelar ett nintendospel, för de spelen är ju... öh... spelglädje på riktigt! Och att "spela ensam" existerar inte!

Finns ju alltid dom som ska bojkotta innan dem provat Det är faktiskt inte så kass som du tror, trots att det kanske är mjölkning. Men denna typ av "sport" är nog mest passande med ett Mario universum, vad skulle det annars vara? Fjantiga tränade GoW gubbar kanske?

ptr
Medlem
Citat:

Finns ju alltid dom som ska bojkotta innan dem provat Det är faktiskt inte så kass som du tror, trots att det kanske är mjölkning. Men denna typ av "sport" är nog mest passande med ett Mario universum, vad skulle det annars vara? Fjantiga tränade GoW gubbar kanske?

om du menar God of War så skulle det vara skoj att spela med Kratos som kapten haha langar fram sina svärd och slaktar alla sen skjuter in bollen i mål.. hiihiii. men hur som helst. den här idén hade nog inte fungerat utan mario universumet. har spelat lite mer nu faktikst och det var skoj. tycker det var roligare än super paper mario och därför ligger det här spelet på andra plats efter Zelda för mig.

Medlem

Menade Gears of War men okej

ptr
Medlem

god of war var ju först därför är god of war GoW medan gears of war är gears of war

Medlem

Måste ta mig hem till polaren och testa! Det tidigare spelet till Gamecube är sjukt skoj


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv

Spelade detta hos en polare igår. Väldigt roande, vi spelade i timtal. Men efter det blev det Wario Ware. Tror att skaparna av Wario Ware måste varit höga när dom kom på sina idéer.

Medlem

Detta spelet är så underbart roligt alltså. Spelade det i ett par timmar med en polare idag.. sanslöst skoj alltså.
Så här mycket kul har jag inte haft spelandes ett fotbollsspel sedan Nintendo World cup


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar