The Sims blir film

Robot
Medlem
The Sims blir film

Hur fan ska dom lyckas med det?!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Mjölka mjölka. Varenda fjortis med The Sims lär väl se den filmen.

Medlem

Hmm vad ska det handla om? Vardagsliv ? hohoh


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Eeh.. Ska det handla om någon "gud" som låter folk gå på toa när dom är nödiga och som bygger hus?
Eller bara en helt vanlig familj som åker till jobbet, äter, sover etc..?
Låter jävligt hippt..

Medlem

Bzzzippit...... hjärnan överkokade precis.. alldeles för många möjliga skämt att skriva till denna nyhet.. måste nog lägga mig ned


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Haha. xD


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Haha va fan


signatur

tjenare!

Inaktiv

måste ju bli v'rdelöst nästan?
hur fan ska dom få ihop det?

Medlem
Medlem

haha man hoppas iaf att den inte blir som med dem familjer man gjort innan, där alla dör på något mystiskt sätt eller låta dem leva med minimal standard
Kan inte komma på något bra sätt att göra en sån här film


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hahaha vart fan är världen på väg egentligen?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

En väldigt konstig idé till film... Ska bli intressant att se hur de gör detta! XD

Medlem

kan bli intressant, tror det blir nån komedi av nå slag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Sätter en hundring på att det lär vara en film om någon som spelar "The sims" och inser att det som händer i spelet händer i verkligheten. En av karaktärerna i spelet kanske får ett nytt jobb och helt plötsligt kommer pappan i familjen hem och berättar om de goda nyheterna.

Medlem

Klart som korvspad att man ska se filmen. Klart som korvspad att jag inte tänker betala ett öre för att se den.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

This made me a sad.. saad.. Panda.

Medlem

Snälla ge mig en Tetris film, den skulle vara både spännande, ryslig och gullig på samma gång.

Inaktiv

hahaha sorgligt. Det blir ju som en helt vanlig amerikansk serie.

När man tänker efter var det ändå ganska självklart, jag menar med så många sålda ex. Spelar egentligen mindre roll om det blir bra eller inte, den lär ändå gå med vinst. Den existerande fanbasen är ju enorm, plus alla föräldrar som kommer att följa med sina ungar och se.

Medlem

Lol dom ska ha en bra ide till story då om det ska bli sevärt

Medlem

1. Troligen kommer den aldrig komma ut
2. OM den kommer ut så kommer den nog suga, om de inte kommer på en bra vinkel på det hela. Men om det bara blir folk som går på toa, spar jag nog mina slantar.

Medlem

skulle var väldigt roligt att se en person drunkna bara för att det inte finns någon stege till polen.

Medlem

Jag vet inte ens vad man ska säga som inte redan är sagt?

Hahaha.

Medlem

Eh.. jag antar att de bara är ute efter namnet, för Sims är ju typ.. verkligheten på ett sätt?

Medlem

Ja antagligen vill de åt namnet.
Sen kommer det handla om nån familj med några knasiga intriger.

Fast det hade varit skoj om det blir en helt skruvad komedi där nån helt plötsligt blir inmurad av nån konstig pil och dör

Medlem

Det här är ju för fan lika lyckat som att göra en film om Big Brother. Bara fjortisar som kommer fylla biosalongerna, om den nu ens kommer på bio. Fattar fan inte vad det ska handla om.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Sätter en hundring på att det lär vara en film om någon som spelar "The sims" och inser att det som händer i spelet händer i verkligheten. En av karaktärerna i spelet kanske får ett nytt jobb och helt plötsligt kommer pappan i familjen hem och berättar om de goda nyheterna.

Kan inte gissa bättre.

Medlem

Luktar lite Truman Show eller vad den filmen hette .. med Jim Carrey

12
Skriv svar