Super Mario Bros. 2 på Virtual Console

Robot
Skägg.
10 Chambers
Super Mario Bros. 2 på Virtual Console

Det märkligaste men också det bästa Super Mario Bros enligt mig.


signatur
Medlem

Det var ju inte Super Mario från början. Nintendo köpte ju bara spelet och bytte ut karaktärerna. Men det är nog fasen det bästa till NES. I övrigt är Super Mario World det bästa Mario-spelet spiken.

Medlem

Bästa Mario-spelet enligt mig är Mario Bros. 3!

Medlem
Skrivet av raslon:

Det var ju inte Super Mario från början. Nintendo köpte ju bara spelet och bytte ut karaktärerna. Men det är nog fasen det bästa till NES. I övrigt är Super Mario World det bästa Mario-spelet spiken.

Yes det stämmer. Doki doki panic hette det om jag inte missminner mig

Håller med om att Super Mario World är det bästa Mario spelet.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

Usch. Gillade aldrig spelet särskilt mycket, men nötte det ganska friskt när det begav sig hur som helst. Har inte köpt något på VC den senaste månaden och detta lär inte förändra något.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Jee
Medlem

Super Mario All-Stars + Super Mario World till Snes är det bästa Mario spelet!


signatur

Eller inte?

Skägg.
10 Chambers

Jupp, Dookie Dookie Panic var spelet som fick hoppa in när riktiga Super Mario Bros 2, som finns med på Super Mario All-Stars-kasetten, inte dög.


signatur
Medlem

Super Mario 64 är lätt det bästa Mario-spelet följt av 3an och World

Medlem

Håller med de andra. Super Mario World är nog det roligaste. Kanske för att det är det enda man inte äger mer än på VC nu förståss!

Inga kul nya VC spel nej... varje vecka samma sak. Hoppas starkt på att det ska komma något kul men ack.


signatur

osv.

Medlem

Tycker det var längesen det rapporterades om VC-släpp eller är det bara jag? Släpper de inte spel varje fredag längre kanske?

1
Skriv svar