Grand Theft Auto 4 fotat

Robot
Medlem
Grand Theft Auto 4 fotat

Tipsade om detta inatt, men men Grafiken ser sämre ut, men det är ju tidigt stadie. Finns en FET artikel hos både IGN och Gamespot.

Medlem

Ser bra ut, dock är texturerna ganska enkla och blurriga vilket kanske inte är så konstigt med tanke på storleken av spelet


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

mmm tipsade också, ska dock sluta med det, inte lönt längre.

ser bra/kul ut iaf!

Medlem

En film hade inte varit fel men shit va snyggt de är.

Medlem

Snyggt som f@n...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Tack för tipsen, glömde nämna det bara. Åtgärdat


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

detta blir ett köp till 360


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

detta blir ett köp till 360

Nej, till PS3:an! Iallafall tycker jag grafiken är väldigt speciell, ser väldigt annorlunda jämfört med andra spel. Blir nog bra hoppas jag.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Skrivet av kraket:

Tack för tipsen, glömde nämna det bara. Åtgärdat

bryr mig inte så mkt om tacken hehe, mer att ibland kommer man ngn bra nyhet (oftast bilder) men de brukar inte komma med. vill ni bara länka till worthplaying, dvs har ni ngn deal eller ngt sånt? bara undrar alltså

Inaktiv

Ser helt okej ut, måste dock bestämma mig om jag ska köpa xbox360 eller ps3 för att spela det fortfarande.

Medlem

som vanligt skrev jag om detta på gtaforum istället för att tipsa om det.

checka här, www.gtaforum.se


signatur

Bengebolle

Medlem

De lungt kraket!

ontopic:
Efter man läst IGN´s artikel så blir man jävligt sugen, och det är tydligen INGA laddningstider alls. Även när man går in i hus och dylikt, hur dom lyckats med detta har jag ingen aning om. Men det är ett stort plus!

Inaktiv

lär vänta tills det kommer till PC så man kan hårdvaruforcea av det där blurret manuellt, är närsynt nog i vanliga livet, jag gillar när det är skarpt :/

Dock redigt nice annars

Medlem
Skrivet av radiuz:

De lungt kraket!

ontopic:
Efter man läst IGN´s artikel så blir man jävligt sugen, och det är tydligen INGA laddningstider alls. Även när man går in i hus och dylikt, hur dom lyckats med detta har jag ingen aning om. Men det är ett stort plus!

så var det i saints row också så inget nytt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Dom verkar ju inte hittils lagt ner särskilt mycket möda på att lägga till annorlunda ansiktsuttryck på snubben man är iaf.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

helvete vad jag ser fram emot detta!


signatur

tjenare!

Medlem

Aldrig lirat Saints Row, så hade ingen aning om det faktiskt! Låter smidigt iaf

Medlem

Fan vad najs!

"Random news"

Medlem

Kick-ass!


signatur

// Peace

Inaktiv

Ser jävligt bra ut. Hoppas Sony höjer priset inför släppet så kanske de kan tjäna lite i oktober månad på konsol-försäljningen.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av radiuz:

Efter man läst IGN´s artikel så blir man jävligt sugen, och det är tydligen INGA laddningstider alls. Även när man går in i hus och dylikt, hur dom lyckats med detta har jag ingen aning om.

Spelet laddas bit efter bit, alltmedans du rör dig.:)

Medlem

Det är gta next gen jag längtar så jag spricker det kommer bli så coolt.

Medlem

Verkar grymt, blir ett givet köp. Men kommer antagligen bli tvungen o köpa en ps3 eller fläskbox. Eftersom jag är pc-spelare i grunden. Och orkar inte vänta tills det kommer till pc.

Medlem

jag har aldrig spelat gtaspelen (från trean och framåt dvs) på grund av grafiken. den gör vad den ska så att säga. storyn och spelkänslan är det starkaste enligt mig. som jag förstår så kommer det att vara ett mer allvarligt spel den här gången (rätta mig gärna). Grafiken i gta4 håller för mig oavsett plattform det ska spelas på, och precis som en del andra inläggsskrivare här vill jag säga: fy satan vad jag vill spela!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Givet köp!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

suddiga texturer, och varför är det så blurrat längre bort? typ hus och sådant lite längre bort är värsta utsuddade...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Snyggt spel och det blir säkert snyggare innan det är klart.
Ryssen var en ful typ dock, men det är väl meningen

Medlem
Skrivet av Laxen:

suddiga texturer, och varför är det så blurrat längre bort? typ hus och sådant lite längre bort är värsta utsuddade...

Tror dom leker lite me någon sorts blurr-effekt, som ska likna verkligheten mera? Men det ser väldigt skumt ut, blir nog bättre sen.

Medlem

Inte så imponerad som jag trodde jag skulle bli.. som sagt texturerna wtf?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

12
Skriv svar