Tomb Raider-demo på gång

Robot
Medlem
Tomb Raider-demo på gång

varför släpps det bara till ps2 och wii? det borde ha släppts till 360 och ps3 och pc istället, men jag tror inte jag skulle ha köpt det ändå


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

varför släpps det bara till ps2 och wii? det borde ha släppts till 360 och ps3 och pc istället, men jag tror inte jag skulle ha köpt det ändå

Spelet släpps ju faktiskt till PC.

Medlem

Har testat spelet, och det är ingen hit precis. Känns inte som Tomb Raider 1, känns som ett helt nytt spel. Banorna ser inte ut som i tomb raider 1 och det är ingen känsla i spelet :<

Medlem

Hur kan du ha testat spelet om det inte är ute? (Det är inte ute för pirater heller :$)

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Hur kan du ha testat spelet om det inte är ute? (Det är inte ute för pirater heller :$)

Det är ute för pirater, har varit det i ett par dagar.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Hur kan du ha testat spelet om det inte är ute? (Det är inte ute för pirater heller :$)

Jaså det tror du? Tomb Raider-spelen är dock inget för mig, så jag skippar det på alla sätt och vis.

Medlem

Jag gillade det förra, ska bli nice att testa det kommande...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Förra var riktigt nice och jag hoppas serien får tillbaka sina glansdagar !!

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

varför släpps det bara till ps2 och wii? det borde ha släppts till 360 och ps3 och pc istället, men jag tror inte jag skulle ha köpt det ändå

jag har fått för mig att det är exklusivt för PS2, PSP och PC... inte till T-wii

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Bluevortex:

varför släpps det bara till ps2 och wii? det borde ha släppts till 360 och ps3 och pc istället, men jag tror inte jag skulle ha köpt det ändå

jag har fått för mig att det är exklusivt för PS2, PSP och PC... inte till T-wii

I nyheten står det PS2, PSP och PC, i speldatabasen står det PS2, Wii och PC. Tryckfelsnisse som varit igång igen eller?

Inaktiv

Spelet kommer till PS2, PSP, PC och Wii. Wii-versionen kommer nog släppas senare, då den bekräftades för bara någon vecka sen.

Medlem

Eftersom spelet släpps till PC så kundede ju faktiskt lagt in "Next-Generation Content"-alternativet som fanns i Legend.
Visst spelet är snyggt ändå, men det är ju bara att kolla på Legend med o utan "Next-Gen" så ser man ju en rejäl skillnad...

1
Skriv svar