Assassin's Creed

Robot
Assassin's Creed

När Jade Raymond äntrar en scen reagerar speljournalister på ett av två sätt: antingen applåderar de eller så blir de knäpptysta. Det beror lite på stämningen. Dagarna på Ubidays i Paris var inget undantag.


Medlem
Vi tjuvkikar på Assassin's Creed

Sweet! Spelet också för den delen.

Medlem

Mumma, blir mer o mer sugen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag är fast, jag är tagen, jag är kär. Jag vill bara att det ska komma ut. ser så otroligt coolt och bra ut!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kanske ännu en anledning att skaffa PS3.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Kanske ännu en anledning att skaffa PS3.

njet!, kommer ju till pc


signatur

Bengebolle

Medlem

Det här är nog det spelet jag längtar mest efter iår!

Medlem

Blir tokig på den blåa tonen på de flesta bilderna,, ser ju heltokigt ut, annars verkar ju spelet riktigt lovande.

Inaktiv
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av båtsman:

Kanske ännu en anledning att skaffa PS3.

njet!, kommer ju till pc

och 360

Medlem

Blev alla journalister kära i den där bruden eller vad?

Medlem

Coolt, visste faktiskt ine innan nu att det skulle komma till pc Fast antar att det är ett spel som spelas bäst med kontroll.. Kanske dags att införskaffa sig en 360 kontroll.

Medlem

tänkte påpeka det också, blir en gamepad å en större summa pengar på PC upgrade så man kan få fullt flyt på det med allt eye-candy... *droool*

Medlem
Skrivet av Heya:

Coolt, visste faktiskt ine innan nu att det skulle komma till pc Fast antar att det är ett spel som spelas bäst med kontroll.. Kanske dags att införskaffa sig en 360 kontroll.

väl tänkt, 360-kontrollen är grym även på pc


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av båtsman:

Kanske ännu en anledning att skaffa PS3.

njet!, kommer ju till pc

Men om man ändå ska skaffa det för Metal Gear Solid och "det-där-andra-som-jag-inte-kommer-på-namnet-på";)

Ser onekligen väldigt spännande ut!

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Blev alla journalister kära i den där bruden eller vad?

Tja, varför inte?

http://www.elecplay.com/screenshots/features/e32006/e3d2_04.J...

Medlem

Kommer nog att bli det bästa spelet i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äntligen en förhandstitt! TACK! ^^

Medlem

*gnyl*

Från hennes videointervjuer så berättar hon om lite annorlunda styrning vilket känns lite gjort för konsoler men får hoppas att det blir bra även på PC då det är det enda man äger


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Blev alla journalister kära i den där bruden eller vad?

En snygg tjej som gör ett av de mest efterlängtade tv-spelen just nu, kan det bli bättre?

Hur som helst, AC ser tokigt roligt ut.

Inaktiv

AC skall nyligen fått ett release datum oxå, 25e september tydligen.[http://www.2old2play.com/News/Assassin_s_Creed_Looks_Incredib...]

Fast det lär ju ändras, ingen vill väll släppa sitt spel samma månad som Halo 3 för att inte tala om samma dag.

Medlem

Halo vadå? Det är väl dom som får ändra sitt releasedatum.

Medlem

Det blir inget mer Ubisoft för min del. Inte efter skitspelen Rainbow Six: Lockdown o Vegas samt GRAW

Inaktiv
Skrivet av redmac:

jag är fast, jag är tagen, jag är kär. Jag vill bara att det ska komma ut. ser så otroligt coolt och bra ut!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Must haveeeee :heart:

3e
Medlem

Nu vill jag inte vara den minst optimistiska personen i världen men...

... alla vet ju att skärmdumpar kan lova guld och gröna skogar men leverar inte särskilt mycket.

Självklart hoppas jag på ett underbart spel men är tveksam när dom svävar iväg med för mycket saker. Glömmer aldrig när spelutvecklare talar om enastående AI osv. Denna såkallade AI går sedan in i väggar m.m.

Kanske är detta anledingen till varför vi inte ser mer material?


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Medlem

http://www.fz.se/bilder/?id=6165

Inget blod när han sticker svärdet genom magen?! Ånej... gör INTE spelet för barnvänligt, tack. -_-

Inaktiv

Nu förstår jag varför muslimer vill att kvinnor skall ha slöja (burka?) på sig... Galet ofokuserad när jag läste de meningarna som var runt bilden på henne.

<3 <3.. Tänk att vara ihop med henne, när man vaknar på morgonen så har hon producerat ett nytt spel.. Man får assasins creed 2 och 3 i present när man fyller år och till julafton. Genious att vara ihop med en het spelproducent

Medlem

En film med Jade :heart: och lite från spelet också.

Medlem

Galet mycket hormoner i denna tråden.

12
Skriv svar