Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Robot
Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Kane är tillbaka - argare och mer högupplöst än någonsin. I pc-utgåvans kölvatten har Command & Conquer 3 nyligen släppts till Xbox 360 - en debut som trots avsaknaden av datormus och viss fantasilöshet ändå tilltalar FZ:s utsände reporter på slagfältet.


Medlem
FZ testar Command & Conquer 3 till Xbox 360

Kanska ska Skaffa x-box 360 kr ps3 va tycker ni? :=


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Marwin88:

Kanska ska Skaffa x-box 360 kr ps3 va tycker ni? :=

Det är något du måste bestämma själv då konsollerna har olika sorts spel, om du vill ha lite annorlunda spel och världens bästa RPG-utbud så är PS3 ett mycket bättre val, enligt mig iaf. Men vill du spela PC spel och inte har råd eller ork att uppgradera hårdvaran så är 360n ett bättre val.

Medlem

nja C&C på konsoll tror inte det har några gamla goingar till playstation men pc versionen e mycket bättre tycker jag


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Marwin88:

Kanska ska Skaffa x-box 360 kr ps3 va tycker ni? :=

Det är något du måste bestämma själv då konsollerna har olika sorts spel, om du vill ha lite annorlunda spel och världens bästa RPG-utbud så är PS3 ett mycket bättre val, enligt mig iaf. Men vill du spela PC spel och inte har råd eller ork att uppgradera hårdvaran så är 360n ett bättre val.

i dagsläget är det väll stortsett samma spel på båda konsollerna, finns några exlusiva (mer på 360) tror jag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Att spela FPS & RTS till konsoler är som att skjuta sig själv i foten. Antingen skjuter du som en kratta eller så får du autoaim. Båda är lika roliga som att - just det - skjuta sig själv i foten.

Medlem

Schimpans att vägra spela fps/tps/rts på konsoll är snarare att skjuta sig i foten då man går miste om väldigt många bra och underhållande spel som funkar aldeles utmärkt med handkontroll.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Mammoth Mk II är inte den senaste mammothen, Mk III är.

Detta är riktiga prylar!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

hmm.. vore kul att ifall man kunde lira mot en pcspelare och spöa dem med handkontrollen.. då kanske det hela med mus och tb-gnället slutar


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag ger spelet 4.5 av 5.. Satt precis och lira lite c&c på 360:n. Tycker personligen det var roligare på 360:n än pc. Och kontrollen är superskön, bästa RTS spelet någonsin på konsoll, helt klart!!!! Har inte spelat ett så bra och roligt RTS på länge. Tycker det här är mycket roligare än t.ex supreme commander. Snyggt, och mycket action, sist men inte minst, fett roligt!! Älskar mammoth tanksen, och dem där walker´s, kommer inte ihåg namnen, goliath eller nåt liknande!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Det jobbiga med 360 versionen är att man måste "klara" training först för att unlocka sin första achievement :S

1
Skriv svar