Filmat och fotat: Tom Clancy's EndWar

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Tom Clancy's EndWar

"At any cost"

Now...

Fin trailer, men visa inget gameplay precis.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

mmm... najs... på bilderna så ser man att vi svenskar och finnar har inte gjort mycket motstånd mot ryssarna, för vi är redan körda på EU kartan iaf...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Detta kan bli mycket intressant!

btw OM ryssarna bestämde sig för att, med all sin kraft, vandra ut och erövra världen så skulle nog vi skandinaver falla rätt snabbt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Åh, häftigt!

Ser ut som vårat "insatsförsvar" inte lyckats med sin uppgift.


signatur
Inaktiv

Ser tufft ut, men tror verkligen inte det där är en för rendrad in-game film. Kommer säkert bli snyggt, men gubben som pratade om spelet gick nog lite för långt när han kallade det där in-game.

Medlem

Värdelös trailer som oftast.. Kolla på en film istället


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Åh, häftigt!

Ser ut som vårat "insatsförsvar" inte lyckats med sin uppgift.

19-åriga fallskärmstrupper, ensamma bakom fiendes linjer...jo, jo, det låter som landet är i säkra händer


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Hm, snygg grafik.
Men vad menas att man ska kunna spela spelet röststyrt?
Kan personer med amputerade händer spela, eller överdrev de lite och man måste egentligen ha mus och tangentbord men kan skicka order till sina lagkamrater med micken?

Inaktiv

Bara jag som fortfarande inte fattar hur man kommer att spela detta spel? Pre-rendered skit filmen avslöjar lite på hur det kommer vara in-game och vadå kommer en få styra över alla som en rts medans resten är i en fps som följer order?

Medlem
Skrivet av Bill:

Värdelös trailer som oftast.. Kolla på en film istället

Skrivet av solxe:

Bara jag som fortfarande inte fattar hur man kommer att spela detta spel? Pre-rendered skit filmen avslöjar lite på hur det kommer vara in-game och vadå kommer en få styra över alla som en rts medans resten är i en fps som följer order?

...

Om ni kollar på bilderna så ser det ut att finnas en strategisk världskarta, där du slåss om territorier. I själva slagen om territorierna ser det ut att finnas ytterligare ett strategiskt lager, med en digital karta över slagfältet ungefär som den i filmen. Här beordrar du runt dina enheter. Sen ser man slaget utspela sig med väldigt, väldigt fin grafik (Och man kan väl kanske flytta runt enheter i det här läget också?)

"Pre-rendered skit filmen" visade jättemycket. Bilderna avslöjar alltihopa.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Gullefjun:

Åh, häftigt!

Ser ut som vårat "insatsförsvar" inte lyckats med sin uppgift.

19-åriga fallskärmstrupper, ensamma bakom fiendes linjer...jo, jo, det låter som landet är i säkra händer

så när man muckar är man förbrukad, och inte alls aktuell för att strida för sitt land?

det är bara någon procent av alla som är stridsdugliga som är 19 år, så jag ser inte riktigt din poäng.

Medlem
Skrivet av Xancerman:

så när man muckar är man förbrukad, och inte alls aktuell för att strida för sitt land?

det är bara någon procent av alla som är stridsdugliga som är 19 år, så jag ser inte riktigt din poäng.

Ser inte vad du vill uppnå med den här kommentaren, men ja man är i princip förbrukad direkt efter avslutad värnplikt om man inte väljer utlandstjänst.
Jag vet folk som vid 22-23 års ålder fått brev från pliktverket om att de inte längre är krigsplacerade. Idag har vi runt 30.000 krigsplacerade individer i hela försvaret.


signatur
Medlem

danskarna har klarat sig på kartan tror jag i allafall eller vad som menas med blått;)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar