Company of Heroes: Opposing Fronts förkollat

Robot
Company of Heroes: Opposing Fronts förkollat
Medlem
Company of Heroes: Opposing Fronts förkollat

Jänkare, Britter, Tyskar och...Panzer Elite?

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Jänkare, Britter, Tyskar och...Panzer Elite?

Tja vem skulle de annars slåss mot? Italienarna gav ju upp för snabbt

De hade ju kunnat lägga till Ryssar iofs men då hade det blivit 3 allierade mot 1 axelmakt vilket hade varit lite tråkigt...

Inaktiv

Skulle verkligen älska det där spelet om de la till Japan som ett spelbart lag.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Skulle verkligen älska det där spelet om de la till Japan som ett spelbart lag.

De hade väl inte så mkt markenheter? Hur skall de föressten strida mot britterna eller jänkarna? Jag menar, de enda markstriderna de hade var på ett par öar, eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jodå, visst fan hade dom det - men det var rätt trista strider om man säger så. (Trista om dom skulle blivit rts av dom dvs).

Italienarna är inte lönt ju - dom hade endå ingen lust att slåss i kriget och sög rejält (med vissa undantag då)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kommer man kunna välja vilken av de allierade lagen/tyska lagen man ska spela som sen om man har både grund-CoH och OF?
Eller blir det som två vitt skilda spel.

Medlem

uhm.. brittiska sidan lär väl inte bli allt för annorlunda än nuvarandae allierade sida?
Jag menar, M4 sherman finns väl med redan nu, och det var väl deras bästa tank eller nåt sånt?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

uhm.. brittiska sidan lär väl inte bli allt för annorlunda än nuvarandae allierade sida?
Jag menar, M4 sherman finns väl med redan nu, och det var väl deras bästa tank eller nåt sånt?

Jo, men britterna hade en hel del egna stridsvagnar också. Churchill, Centurion och sherman firefly (iofs, den kan man kanske få med US styrkorna också? Kommer inte ihåg..men det är en brittisk 17pounders bestyckning på den). Sen har vi bra brittiskt infanteri också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vad jag uppfattade av videon (som kom i veckan) från spelet så skulle detta bara va ett av många kommande "tillägg". Så det lär nog komma många fler lag än dessa

Jag hoppas på ryssar

1
Skriv svar