Klassfest i Team Fortress 2

Robot
Inaktiv
Klassfest i Team Fortress 2

Min favorit kom sist, ska defenitivt spela "Spy".

Medlem

*fake:ar död* BLEURCHG

Medlem
Citat:

You don't have to worry about fooling your real friends, though. To your allies, the Spy looks like his regular self, but with a cardboard cut-out mask of his disguised role. And all the while he continues to smoke his thing cigarette. Brilliant.

Coolt Tf2 Verkar var ett av dom skönaste spelen på papret.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Verkar jävligt roligt men deras giriga beteende att sätta ihop episode 2,portal och tf2 i en box gillar jag inte fifan.

Medlem

skulle iofs va roligt om dom kunde införa pyro i klanlir, sög allt för mycket i tfc.

Medlem

Jag är övertygad om att TF2 kommer äga

Skägg.
10 Chambers

Finns det något annat än gatling cannon?


signatur
Medlem

Kommer att köra Heavy mest skulle jag tro


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ooh, puss och kram på Spy <3. Verkar vara sjukt kul klass att spela som. Ser fram emot TF2 massoor. ^^

Medlem

!!! Guud! Ge mig så jag kan äga er på concussion jumps.

Medlem

verkar bli kul


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nybörjarvarning på den där artikeln om dom tror att någon som rocketjumpar skulle vara svår att träffa :). Kul att se vilka vapen och sånt varje klass får dock.

Medlem
Skrivet av raslon:

!!! Guud! Ge mig så jag kan äga er på concussion jumps.

Har för mig dom tagit bort dom granaterna från tf2 iaf en en video intervjuv jag såg med gabe och utvecklarna.

Medlem

Fan va nice, gud vad jag längtar (och jag som inte äns har kört TF eller TFC lol)!

Medlem

Kommer bli så jävla kul! Finns lite nya bilder där också..

Medlem
Skrivet av Bravo:
Skrivet av raslon:

!!! Guud! Ge mig så jag kan äga er på concussion jumps.

Har för mig dom tagit bort dom granaterna från tf2 iaf en en video intervjuv jag såg med gabe och utvecklarna.

WHAAAA!? Det var ju det bästa med hela TF
Vilken jävla misär.

Pansarknekt

Scouten verkar vara en riktigt leroy jenkins karaktär. Verkar riktigt skoj. Vet inte vilken klass man kommer gilla mest, det lär man ju märka när man lirar. Det lär inte vara medic iallafall.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Pyro, eng o spy är givet för mig. Kan inte tävla mot barnen i pixel jagande så då får jag utsmarta dom

Medlem

Detta spelet kommer totalt äga. Känns som ett sådant spel som man nötar som fan när de kommer, tex som man gjorde med bf2.

Scout, Spy o Sniper kommer ja nog köra mest. De tre dödliga S:en


signatur

I'm the best around...

Medlem

laggande server + scout = osårbar


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar