Demo av Colin McRae: Dirt släppt

Robot
Medlem
Demo av Colin McRae: Dirt släppt

går att ladda ner fast man har silver...........

Medlem

Weeeee här skall tankas!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

mis
Medlem

äntligen \o/


signatur

etqw?

Medlem

Äntligen nått nytt att tanka ner.

Medlem
Medlem

eeh asså.. är detta till PC också??


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

bra spel, men otroligt krävande (laggar fan på medium på en C2D E6600, 4 GB DDR2, 7950GT), så glad att jag övergivit PC-spelandet!! e så trött på att configa, tweaka, o betala feta pengar för att få PC-spel att flyta, tacka vet jag PS3

Inaktiv
Skrivet av pazu:

bra spel, men otroligt krävande (laggar fan på medium på en C2D E6600, 4 GB DDR2, 7950GT), så glad att jag övergivit PC-spelandet!! e så trött på att configa, tweaka, o betala feta pengar för att få PC-spel att flyta, tacka vet jag PS3

flyter med allt på max...c2d, 8800gts 320, 2gb crucial

Medlem

Skulle inte förvåna om det är en 360 port då rekommenderade kraven är sjukt höga.

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av pazu:

bra spel, men otroligt krävande (laggar fan på medium på en C2D E6600, 4 GB DDR2, 7950GT), så glad att jag övergivit PC-spelandet!! e så trött på att configa, tweaka, o betala feta pengar för att få PC-spel att flyta, tacka vet jag PS3

flyter med allt på max...c2d, 8800gts 320, 2gb crucial

jagska pröva med mitt 7900gt nu guuud va spoännande det ska bli

Medlem

WROOM WROOM WROOOOOOOOOOOOOOOOOOM *växel* WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

*hör billjud av en sladd och kloster flyga in i träden*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

WROOM WROOM WROOOOOOOOOOOOOOOOOOM *växel* WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

*hör billjud av en sladd och kloster flyga in i träden*

*brumma förbi, peka och skratta åt klosterkatten och åka av själv vid nästa kurva*


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:
Skrivet av KlosterKatten:

WROOM WROOM WROOOOOOOOOOOOOOOOOOM *växel* WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

*hör billjud av en sladd och kloster flyga in i träden*

*brumma förbi, peka och skratta åt klosterkatten och åka av själv vid nästa kurva*

*Försöker starta bilen... bilen startar inte*
*Står på startlinjen fortfarande*

Inaktiv

Crossover
Första varvet: 01:10.6
Andra varvet: 01:10.3
Totalt: 2:20.9

Skrivet av Jinx:

Crossover
Första varvet: 01:10.6
Andra varvet: 01:10.3
Totalt: 2:20.9

vad har du för Intryck? ..styrning, känsla osv..?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Jinx:

Crossover
Första varvet: 01:10.6
Andra varvet: 01:10.3
Totalt: 2:20.9

vad har du för Intryck? ..styrning, känsla osv..?

det blir bara roligare och roligare ju mer man kör. styrningen är inte som i de gamla colin-spelen, det här känns svårare. kan bero på att jag använder tangentbord istället för xbox-kontrollen. känslan är dock total, man lever sig in till 100%

Medlem

TANKA!!! :DDDD


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Trevligt, men hörde rykten om att det skulle finnas StarForce i demot. Någon som kan bekräfta?


signatur

Nue maste jea geå å tjeöpa maej ein seirapslimpae

Medlem

Jippi! Ska tanka ned med en gång!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Är det StarForce?
Är det roligt/coolt?

Måste veta så jag vet om jag skall tanka

EDIT: Verkar tok-krävande?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det bästa McRae spelet som finns


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av danielj:

Trevligt, men hörde rykten om att det skulle finnas StarForce i demot. Någon som kan bekräfta?

Ptja det kräver en rebooot samt att jag har stora problem med att få igång spelet på Vista (Vista + starforce har tidigare inte fungerat) så det lutar onekligen mot det.

Edit: Kan ju vara SM3.0 krav också, mitt X850XT börjar ge med sig


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Nej inget starforce.. krävande ja ? speciellt den banan när man är 10 på banan jag fick under 10fps.. dom andra 2 var dock roliga.. fick en fet krasch hahaa.

http://xs215.xs.to/xs215/07214/dirt2.jpg

Medlem

Mullennn...
Jag har CMR 2.0 och det är så häftigt. I 3:an tyckte jag bilarna "flöt" så mycket. CMR spöar, enligt mitt förmenande, Richard Burns Rally med hästlängder. Knappt fyr minuter kvar, sedan blir det åka av med ratt och pedaler (ska damma av dem lite)

Medlem

Fan riktigt sugen nu, men lär inte flyta på med min dator dock.. 80% nere

Medlem

Yes!
Jag har CMR 2.0 och det är så häftigt. I 3:an tyckte jag bilarna "flöt" så mycket. CMR spöar, enligt mitt förmenande, Richard Burns Rally med hästlängder. Knappt tre minuter kvar att ladda, sedan blir det åka av med ratt och pedaler (ska damma av dem lite)

Medlem

Någon med en AMD Athlon XP processor som får spelet att funka?

Har lyckats få fram felkoden 0xC000001D som verkar antyda att det är inkompatibelt med processorn då den inte stödjer SSE2.


signatur

I'm a snake, follow me!

Skrivet av Jinx:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Jinx:

Crossover
Första varvet: 01:10.6
Andra varvet: 01:10.3
Totalt: 2:20.9

vad har du för Intryck? ..styrning, känsla osv..?

det blir bara roligare och roligare ju mer man kör. styrningen är inte som i de gamla colin-spelen, det här känns svårare. kan bero på att jag använder tangentbord istället för xbox-kontrollen. känslan är dock total, man lever sig in till 100%

låter ju asbra!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jag tycker tyvärr att bilarna betedde sig precis som Richiraptor sa i den andra tråden, att bilarna inte svänger med framhjulen utan svänger runt en stolpe mitt på bilen.

Om jag inte missminner mig så var det precis så som bilarna i de senare versionerna av CMR betedde sig, medan det var bättre i de tidigare. Dock så e det möjligt som Jinx sa att DiRT kanske är lite svårare, men bilarnas beteende är detsamma enligt mig iaf. TYVÄRR.

(Ska erkänna att jag testade DiRT på min PC som är alldeles för dålig så det laggade rejält och det är möjligt att spelet kan vara hyfsat skoj på konsol, tror dock bilarnas egenskaper är desamma som jag upplevde det även om det laggade )

Skriv svar