Haze visar upp sig och fokuserar på PS3

Robot
Medlem
Haze visar upp sig och fokuserar på PS3

Fjantigt att dom helt plötsligt bara ska släppa det till ps3 när dom sagt xbox360 och ps3 ända sen början, har ju längtat efter detta spel...

Flakmonkey

Det är som sagt inte säkert att det bara ska släppas till PS3, långt ifrån säkert... Däremot så står det i den "fact-sheet" vi fått från Ubidays att det är till PS3. Min egna gissning är att det är tidsexklusivt till PS3, alltså att det kommer först till PS3 sen några månader ett halvår senare till iaf 360 och kanske pc... men vi får se, väntar som sagt på något officiellt från ubisoft

Medlem

Hoppas att dom inte ens vågar göra det tidsexklusivt, jobbigt att veta att spelet finns ute men måste vänta tills det kommer till rätt konsol :B

Medlem

Vad jag hört så kommer det till 360 och pc, när vet jag inte dock.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

[http://www.frd.co.uk/games.php]<- här står det att det kommer till xbox-360, ps3, och pc (deras egen sida)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

tycker att eftersom det är ett väldigt snyggt fps, så borde dem väl göra det till PC , dem skulle säkert också tjärna mer på det

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

tycker att eftersom det är ett väldigt snyggt fps, så borde dem väl göra det till PC , dem skulle säkert också tjärna mer på det

eller mer folk som laddar ner det


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av david_dellblom:

tycker att eftersom det är ett väldigt snyggt fps, så borde dem väl göra det till PC , dem skulle säkert också tjärna mer på det

eller mer folk som laddar ner det

Spelet kan väl bara spelas online? Inte många som laddar ner det då, som skulle ha köpt det annars. Om ens någon.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

tycker att eftersom det är ett väldigt snyggt fps, så borde dem väl göra det till PC , dem skulle säkert också tjärna mer på det

Man tjänar aldrig mer genom att släppa något på PC jämnfört med konsoll.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Det var ju sagt att det skulle släppas till 360 och PS3 från början! Spelar ingen roll om 360 versionen kommer en dag efter, vi ska ha den samma dag som PS3 versionen! :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

mer ps3 exklusivt! det gillar jag!

Inaktiv

Fy HELVETES jävla faan! Jag som väntar på detta och så helt plötsligt ska dom bara släppa de till PS3 vilka jävla itioter! Det måste finnas en anledning om dom bara skulle släppat det på ps3.

Medlem
Skrivet av Jag:

Fy HELVETES jävla faan! Jag som väntar på detta och så helt plötsligt ska dom bara släppa de till PS3 vilka jävla itioter! Det måste finnas en anledning om dom bara skulle släppat det på ps3.

MEN LÄS HELA NYHETEN MÄNNISKA!!!
:angry:

1
Skriv svar