Filmat & fotat: Brothers in Arms: Hell's Highway

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Brothers in Arms: Hell's Highway

aah fan va kul det ska bli att spela detta!

Medlem

Ser riktigt nice ut - men med tanke på att det är Operation Marketgarden hade jag hellre sett att man spelade engelsk commando soldat faktiskt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Redan bokat Så jävla snyggt spel! Har spelat föregångarna och jag blir verkligen tagen av historien i spelen. Känns verkligen som man vore där och krigade. Så detaljerat, så gripande, Så BÄST helt enkelt.

Medlem

oh ser riktigt bra ut, lite stela rörelser men vad gör det får se ifall man skall köpa det. Blev lite besviken på första. Skall nog installera det igen och se om det är något att ha.

Medlem

vad har dom lyckats göra med ljuden?
det låter som att dom spelat in thompsonljudet med en digitalkameramikrofon ungefär, herregud. hur ska detta sluta

Medlem

Hahaha tänkte precis samma sak Och varför ska spelet bli tredje person precis som i r6 vegas det passar ju för fan inte in i detta.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Hahaha tänkte precis samma sak Och varför ska spelet bli tredje person precis som i r6 vegas det passar ju för fan inte in i detta.

Spelet är första person - om du kollar den långa trailern som kom för evigheter sedan där man ser gameplay och hör det kommenteras - så ser du detta.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Hopas dom får skydden att kännas mindre utplacerade än vad dom gjorde i ettan o tvåan.

Inaktiv

Älskade ettan och tvåan väldigt mycket, så jag hoppas det här blir lika bra.

Medlem
Skrivet av Xancerman:

vad har dom lyckats göra med ljuden?
det låter som att dom spelat in thompsonljudet med en digitalkameramikrofon ungefär, herregud. hur ska detta sluta

Tja iofs så undrar jag ju om NÅGON härinne på forumen har hört en riktig thompson IRL. Det borde vara snudden på antik-värde på dom idag därav relativt omöjligt att hitta någon att "prova" och lyssna på. Jag menar det finns väl inget som säger att alla andra WWII spel har "rätt" ljud på den...

Inaktiv

alla verkar göra tittutmoment nu....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av ToRcH:

Tja iofs så undrar jag ju om NÅGON härinne på forumen har hört en riktig thompson IRL. Det borde vara snudden på antik-värde på dom idag därav relativt omöjligt att hitta någon att "prova" och lyssna på. Jag menar det finns väl inget som säger att alla andra WWII spel har "rätt" ljud på den...

Dom låter faktiskt inte särskilt mycket


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MacCoy:

alla verkar göra tittutmoment nu....

Just kanske för att det är så man strider? Inte särskilt ofta man kutar rakt fram och railar fienden i näsan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag lovar.. Thompsons låter så där.. dom låter jätteklena men de är grymt effektiva machineguns.

Har ni inte sett filmen som Call of Duty 3 teamet gjorde? Weapon Sound Recording.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Jag lovar.. Thompsons låter så där.. dom låter jätteklena men de är grymt effektiva machineguns.

Mer effektiva som SUBmachineguns iofs


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Jag lovar.. Thompsons låter så där.. dom låter jätteklena men de är grymt effektiva machineguns.

Har ni inte sett filmen som Call of Duty 3 teamet gjorde? Weapon Sound Recording.

jag lovar, det är stor skillnad på hur saker och ting låter från en videokameramick jämfört med ett par öron eller en fullrangemikrofon.
jag har stor erfarenhet av både att skjuta och spela in vapen så jag vet vad jag pratar om.

det låter absolut inte rätt i videon, det saknas otroligt mycket kropp i ljudet för att ens vara i närheten av korrekt.

1
Skriv svar