Intryck från Call of Duty 4

Robot
Medlem
Intryck från Call of Duty 4

För att vara en csnörd så blev jag kär i Cod2, hoppas Cod4 kommer kunna erbjuda lika mycket kärlek (:

Medlem

detta kommer rocka lika mycket som tidigare spel gjort i serien...


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

zomg , så jekla hopplöst att alla tror att de ska bli så mkt
bättre o lösa allt bara för man flyttar tema te vietnam eller
modern krigsföring.

Neh , sanningen är den att cod hör hemma i ww2 och
eftersom det finns oändligt med tusen olika slag som skedde
så finns de juh knappast en ursäkt för att man inte kan göra
riktigt skojjiga scenarion.

Sen är Mp-Communityn viktigt i cod bäst för dem att de
inte skiter sig den här gången vi förlorade en hel del folk
från cod1 - cod2.

Medlem

Låter som ett intressant tema

Medlem

Tyckte både cod1 och cod2 var bra - denna blir nog minst lika bra trotts att jag är besviken på att dom lämnat ww2. Ser riktigt nice ut.

Hoppas att ryktet om eventuellt cod3 till pc är sant.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

tycker att det är synd att dom inte göra mera ww2 spel fast kan tänka också att dom börjar nu med nutids krig sådära kan bli intressant att se och kul med lite ändringa då och då:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

spelade cod1 i klan i ca 2 år och det var riktigt skoj, men 2:an var en besvikelse och det blev bf2 ist. hoppas 4:an blir lyckad...just nu har man inte så mycket att spela online....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Cod görs sig bäst i singelplayer det är vad det är. Ett singelplayer spel med liten touch av multi.

Medlem

Bra att dom lämnat WW2. Så jävla trött på spel som utspelar sig då.

Medlem
Skrivet av Loading:

Cod görs sig bäst i singelplayer det är vad det är. Ett singelplayer spel med liten touch av multi.

Snack - det rockar i multiplayer. Har lirat cod1/cod2 över nätet sen dom släpptes


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gillar att de hittar på en egen modern konflikt, är rätt less på mellanöstern tema.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Gillar att de hittar på en egen modern konflikt, är rätt less på mellanöstern tema.

DET kan jag definitivt hålla med om!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Låter intressant..får hålla ägonen öppna.

Medlem

cod 2's alla mp lägen var hyfsat kul och single player var frenetiskt och cinematiskt skönt

Inaktiv

kul att dom inte gör en blizzard iaf utan faktiskt vågar att utveckla sin berättarteknik och sitt koncept

Medlem

Kan ju meddela till er som inte vet att den amerikanska armén kommer att bli lurade och tro att det är mellanöstern som utger ett hot detta är dock bara en täckmantel för den ryske ultra-nationalisten Zakhaev. medans man spelar som amerikan i mellanöstern kan man få andra uppdrag som brittisk S.E.A.L inne i det mörka ryssland. Efter ett tag när du _antagligen_ utplånad Zakhaevs kompanjon i mellanöstern kommer den amerikanska armén att attackera ryssland.

IW har också förmeddlat att dem ska sattsa grymt mycket på just Multiplayer sektionen. dem har faktiskt redan börjat ett grymt sätt att testa exploits buggs m.m. det gör dem genom att efter varje vecka till helgen får alla som jobbar med spelet med sig hem en CoD:MW Multiplayer skiva där de som jobbar spelar mot varandra i sina egna hem med sina egna datorer o testar multiplayer sektionen. det som är bra med detta är att nu när dom sitter hemma och spelar får dom en bättre känsla o märker direkt om det finns nån exploit bugg eller dylikt, genom detta så kan dom också ställa in vapnen så inget blir för mäktigt, och även så att det inte blir nån obalans i mappen så det slutar med att samma armé alltid vinner.

Jag tror detta spelet kommer slå ut alla andra firstplayer-shooter år2007 GRAW2 kommer inte ha en enda chans...

en liten nyhet till är att man kommer att kunna se en handgranatsljudvåg o ljudvågen kommer att kunna välta föremål.

Mer om detta och all information kommer direkt ifrån CoD:MWs officiella hemsida: www.CharlieOscarDelta.com

// Out

1
Skriv svar