Filmat & fotat: HL 2-modifikationen Insurgency

Robot
Medlem
Filmat & fotat: HL 2-modifikationen Insurgency

Ja! Trodde denna modden hade gått under, ser fram emot detta. Førhoppningsvis slipper vi høgar med tidningsartiklar från ovetande journalister om hur kontroversiellt det kan tyckas vara.

Inaktiv

Najs! Allahu Akbar och RPG-7:or! Blir gött mos det.

Medlem

Ush, får propaganda vibbar.

Inaktiv

Gillade inte heller propagandan. =(

Medlem

Njaa, jag vet inte riktigt vad dom skulle propagera för. Känns mer som dom lägger fram fakta om konflikten. Fast såna här grejer blir ju alltid mer känsliga när det gäller en pågående konflikt jämfört med om det handlar om exempelvis ww2.
För övrigt verkar modden vara riktigt kul

Medlem

Kommer bli grymt sen har väl typ chefen för Tripwire som gjort Red Orchestra varit med på nått hörn och hjälpt till. Bara en sak som de behöver fixa till och det är animationerna en soldat hukar knappast sig sådär som de gör nu

Medlem

förstår inte alls varför artikelskaparen skriver "radikala terroristgrupper i Irak" när spelet talar om motståndsgrupper. håller med om att det låter som propaganda.

Medlem

Det här vill jag prova.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Tycker att AA borde vrida sig i graven de med, förövrigt hade en länk till Insurgency's hemsida vart på sin plats.

Jätte intressant mod kan vara kul o spela. Skulle vara roligt om de blev en stor grejj, älskar cod 2 men detta ser med skojjsigt ut.

Är det bara iron sights, typ Red Orchestra? Bra isåfall! Även coolt att det verkar som att man kan skjuta igenom väggar etc.

Inaktiv

hoppas denna är välpolerad.....
annars så väntar jag heldre på AA2


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Tyckte denna såg bra ut! Har annars ingen mod installerad för HL2, gillar inte moddar, om man inte räknar CS o CSS då


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Som någon annan sa vore ju en länk till moddens hemsida bra. Detta tycker jag ni på FZ borde bli bättre på. Ni länkar aldrig/väldigt sällan till vare sig källa eller spelets hemsida.

Medlem

usch och fy, propaganda!


signatur

Bengebolle

Medlem

Ser grymt ut. kan inte spela BF2 men detta är ju som det typ LOL

Inaktiv

Vad som är propaganda med det här förstår jag inte riktigt... men hur som helst, denna mod luktar kvalitet :).

Medlem

Det som saknas i animationerna verkar balanseras upp med ljuden, de var ju top-notch!

Och ser, något skamset, fram emot att spela insurgents. Fascinerande att spela ett spel som utspelar sig i en konflikt som pågår. Mind = blown.

URL till deras sida:
www.insmod.net

Medlem

Om jag inte missuppfattat det hela är detta en realismmod, right?

Medlem
Medlem

Har Bush sett den ännu? Kan inte någon gräva fram en e-mail till vita huset och skicka länken


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

F E T T. :]
Dock verkar det inte som om man kan köra några fordon, det är lite crap med tanke på hur många H1'or som åker runt i Irak.

Medlem

De skulle använt kvaliten på teamet och gjort en Rainbow Six inspad mod i stället.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

De skulle använt kvaliten på teamet och gjort en Rainbow Six inspad mod i stället.

då hade dom inte nått ut till en liks stor publik så det är nog det du


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser riktigt trevligt ut.


signatur

snestreck woicer

Inaktiv

Verkar välgjord och spännande.

För övrigt så sågs väl invaderarna som befriare iaf av den folkgrupp som Saddam förtryckt.

Inaktiv

Är en beta testare till denna mod det är hur skönt som helst att lira. Angående "propagandan" så kan jag ju säga att det inte finns någon i spelet. Det är liksom mer för att bygga upp en bakgrund till spelet. En trailer med bara massa ingame shots utan introt med text skulle vara tråkigt.

Rekommenderar att alla testar detta spel vid release, grymt skoj!

Medlem

Varför gör man ett BF2 i repris???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

1
Skriv svar