Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction-trailer

Robot
Medlem
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction-trailer

fan vad coolt är man fortfarande Sam fisher? det ser inte ut som honom


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Nice trailer, såg riktigt bra ut!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

fan vad coolt är man fortfarande Sam fisher? det ser inte ut som honom

Stämmer bra det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Synd att dom har lyckats förstöra Sam. Ser ut som en alkoholist.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Synd att dom har lyckats förstöra Sam. Ser ut som en alkoholist.

hahah mm buskig luffare:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

får nog säga att det här ser mkt roligare ut det gamla nattsmygeriet.

Medlem

Sam är inte förstörd han är jue helt lugnt tuffare nu

Pansarknekt

Såg högkvalitativt ut precis som vanligt. Kändes Splinter Cell oxxå which is a good thing. Får se how it turns out, gillar Sam Fisher. Han e en av dom coolaste karaktärerna Tom Clancy skapat sen Jack Ryan. Ser riktigt cool ut oxxå, typ som dom där typerna på Dödlig Fångst i Alaska.:up:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

problem att bestämma vilket språk du ska skriva på deftune?

Tyckte det såg lite B ut..asso, snyggt så in i helvete - men det verkade vara mest ett fighting spel nu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

blir väl säkert som i DA, går att slakta på som en galning, men om man vill få "high score" får man inte röra vakterna på något sätt


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av deftune:

Såg högkvalitativt ut precis som vanligt. Kändes Splinter Cell oxxå which is a good thing. Får se how it turns out, gillar Sam Fisher. Han e en av dom coolaste karaktärerna Tom Clancy skapat sen Jack Ryan. Ser riktigt cool ut oxxå, typ som dom där typerna på Dödlig Fångst i Alaska.:up:

Håller med dig till 100%

Gillar denna trailer, får mig att fundera över varför de släppte Double Agent öht.

Förresten, påminner inte Conviction-texten i loggan lite om Metal Gear Solids logga litegrann? Med lutande text och sådär?

Mmm... verkar som det lutar lite mer åt fighting-hållet. Men som sagt, man kan säkerligen välja tillvägagångssätt. Ser trevligt ut.

Pansarknekt
Skrivet av Ankh:

problem att bestämma vilket språk du ska skriva på deftune?

Tyckte det såg lite B ut..asso, snyggt så in i helvete - men det verkade vara mest ett fighting spel nu.

Arrgh spenderar för mycket tid framför datorn. Engelskan tar över mitt ordförråd!!


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Inte lika imponerande som Assasins Creed trailern men imponerande ändå.

Medlem

Fighting? snarare takedown av varierande stil, jag är heltänd på conviction, fast i viss linje med vissa belackare på ubiforumet tycker jag att de borde byta namn på spelet, till The Fisher Conviction


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Stod där i slutet availible for X-box 360 and PC... Just PC vart det jag hoppades på. Detta är cowabunga!

Medlem

Ser ut som att dom går åt Hitman-hållet nu, kan bli bra. Rätt team som gör det åtminstone, CT var bra mycket mer välgjort än DA.

1
Skriv svar