Assassin's Creed-trailer

Var detta X360 versionen som visades?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Helt otroligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara tredje person eller?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

måste säga att jag var riktigt sugen på det här spelet första gången jag såg en trailer och lite screens, men med tanke på hur uselt ubisoft har betett sig på senaste så litar jag inte lika mycket på dem.
nog för att det var tuffa moves i striderna, men det kanske var alla moves som fanns, vem vet... ser väldigt försiktigt på detta, men ser fortfarande fram emot den dagen jag kan prova det och verkligen bestämma mig. men tills dess, well, tänker inte bli överexalterad längre över ubi-produkter

Medlem

Bara jag som tycker musiken förgyller hela grejen? Hoppas de för omväxlings skull kan ha liknande musik, alternativt ny musik iaf, istället för dramatisk, klassisk LOTR musik bara för att spelet utspelar sig århundraden bakåt i tiden! Så grym trailer btw. Striderna var helt klart snyggaste jag sett.. frågan är bara om det inte är förrenderat??


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Hmm ser ju kakkigare ut än förut, borde varit in-game i början iallafall när han promenerar och leker med kniven, lite skumma skug artifakter på hans kjol.. borde inte tolererats om detta är förrenderat? ..sen tycker jag att resten utav klippen håller olika lite olika klass, dvs.. lite gott & blandat kanske?

Säger UBI att detta är "actual game play" när dom släppte trailern?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Okej.. Stört snygga strider, är det ingame och så så blir jag alldeles överlycklig.

12
Skriv svar