3D Realms fortsätter att retas

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Bluevortex:

asså 10 års arbete för det där

nä, dom har ju inte jobbat konstant med duke forever i 10 år.. eller vad insinuerar du?

ne dom verkar ju inte ha arbetat någonting på det i 10 år


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

vajjert!

påminner lite om hur Rockstar marknadsför sina spel (speciellt GTA-serien)


signatur

Bengebolle

Medlem

oj oj änne en miniatyrbild på kort tid

3drealms har alltid gjort kvalitetsspel

jag tror (nästan) alla kommer köpa det här spelet och se ifall det når upp tills ens förväntningar


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:

oj oj änne en miniatyrbild på kort tid

3drealms har alltid gjort kvalitetsspel

jag tror (nästan) alla kommer köpa det här spelet och se ifall det når upp tills ens förväntningar

jag kommer garanterat köpa detta när det kommer(någon gång) hoppas att det kommer till xbox 360 också


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av gimpfarfar:

Klart som fan att de visar en liten bild när motorn säkert är århundraden gammal och modellen saknar allt vad features heter.

umm...du kan inte ha mera fel.. o naiva farfar..
motorn är dagsfärsk....de updaterar den ständigt med nya features.
den må vara baserad på unreals motor men det är inte mycket av den kvar.
står till och med på jobbansökan
• Unreal engine experience a plus.
och vad menar du med att modellen saknar allt vad "features" heter...
har du ens tittat på den?

nä...jag vill inte stå här och tala med en vägg mer...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

alltså är det bara jag som blir förbannad att grisjäveln inte har en poliskeps på sig?

Medlem
Skrivet av Dogge:

alltså är det bara jag som blir förbannad att grisjäveln inte har en poliskeps på sig?

man kan ju hoppas han får det för spelet är väll inte färdigutvecklat ännu.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Påminner lite om

Hur som helst så såg den grym ut och bara för de där så har man ju återfått intresset och hoppet om att DNF kommer att släppas.

Medlem

Om siter som t.ex. FZ.se slutade skriva/publicera sånt här krafs, så skulle nog projektet (om det ens existerar i verkligheten) gå framåt.
Men icke, nu kastar de ut skitbilder som nån j-la mask på en krok, för de VET att alla större spelsiter kommer publicera det, och så lever hypen vidare.
Nej, våga bojkotta eländet, så kanske det blir något resultat. :evil:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Anledningen till att de släpper frimärksstora bilder är förutom kaxigheten att de kan komma undan med att visa folk de vill anställa vilken nivå de kommer att jobba på, utan att för den del signalera att mediakranarna är påskruvade till max.

Bilderna är ju tagna enbart för att visa en modell och inget annat, och hade de släppt en större bild hade folk börjat tro att den utlovade mediablitzen som enligt 3DR skall sätta igång några månader innan release var i anstormande.

Medlem

sug röv 3D Realm

spelar ingen roll hur mycket dom "försenar" spelet, om 50år kommer det fortfarande finnas korkade människor som tror att det kommer släppas

Medlem

Ärligt talat måste jag säga att jag mest bara blir irriterad på det här nu. Börjar kännas larvigt att få höra något om DNF, och sen så försvinner det igen. Kan dom inte bara släppa tusen bilder när spelet väl börjar bli riktigt redo och inte innan.. dvs. om det nu kommer bli redo.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Ärligt talat måste jag säga att jag mest bara blir irriterad på det här nu. Börjar kännas larvigt att få höra något om DNF, och sen så försvinner det igen. Kan dom inte bara släppa tusen bilder när spelet väl börjar bli riktigt redo och inte innan.. dvs. om det nu kommer bli redo.

Hoppas att de inte släpper mer material. Ja seriöst. Varför måste de visa hela spelet innan det släpps för att tillfredställa egoistiska viljor. På den gamla goda tiden hade man fyra lågupplösta bilder att dräggla över på lådorna och kanske ett par bilder i en speltidning. Det här som pågår nu med bild och filmorgier är bara löjligt och förstör spelupplevelsen.

12
Skriv svar