Metroid Prime 3: Corruption plåtat

Robot
Medlem
Metroid Prime 3: Corruption plåtat

Gör ont i ögonen.

Medlem

gör ont i ögonen på bilderna faktiskt men om man ser tillbaka så såg inte tidigare metroidspel ut nå vidare heller när man satt å kolla screenshots på sin PC-skärm.

däremot var spelen bra och det är det som är viktigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser verkligen inte vackert ut, men inget Metroid-spel har väl egentligen varit dåligt?

Medlem

Jag är inte ens något metroid-fan, och jag ser fram emot 3an


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Tycker första GC versionen var snygg, så jag hoppas den här följer samma stil.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Tycker första GC versionen var snygg, så jag hoppas den här följer samma stil.

Andra spelet på GC (Echoes) tyckte jag såg ganska precis likadant ut som första (Prime) faktiskt. Dock väldigt passande för Metroid så behåller de samma stuk men hottar upp det lite så blir detta kanon.

/ LordDaimos

Medlem

halleluja HALLELUJA ÄLSKAR METROID!
fattar dock inte hur jag har kunnat gått igenom första metroid spelet till nintendo 8-bitars...när jag var 5-6 år...klarar knappt av att överleva i 10 min nu...

Inaktiv

Nötning, kallas det visst Nimman

Blir fint med Metroid, ett måste för alla Wii-ägare, troligen.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

grafiken är helt ok, det som oroar mig är styrningen för det verkar vara det som ofta faller på när det gäller Wii-spel... jag vet inte hur Wii-layouten skulle kunna vara bättre än två st analoga? (mus o tngntbrd är att föredra ja)

Medlem

Längtar tills det kommer :). Det är mycket snyggare i rörelse än dom här dåliga bilderna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg nått klipp där en snubbe testade en ganska tidig version av spelet, och det så mycket snyggare ut än detta.
Längtar för övrigt massor i vilket fall som helst.

Medlem

Jag delar ut det klippet på DC som är på 11 min..

Medlem

Dom har en tendens att släppa extremt dåligt upplösta bilder på spelet som inte gör det rätta, visst det är inte shit-pommfritt-snyggt, det har inga spel varit sen nes och snes tiden, men dom alltid bra mycket snyggare än bilderna dom skickar ut.

Inaktiv

Hur mycket bättre är WII grafiken jämför med GameCube grafiken i spel rent generelt eller vad man säger?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Det första MP ser bra mycket snyggare ut i rörelse än de där bilderna så jag dömer dem som kassa och missvisande. Inte sagt att det kommer att bli i närheten av 360-grafik, däremot.

Outzider: Wii är kanske en och en halv gång kraftigare än GC, vilket främst kommer att resultera i att större ytor kan vara laddade på en och samma gång, att texturerna blir lite skarpare och effekterna lite fler. Därför kommer skillnaderna mot GC inte att synas särskilt bra även om de finns där.

Medlem

bilderna är kassa, spelet ser betydligt bättre ut än så där, mycket renare och tydligare.


signatur

<3

1
Skriv svar