Nya 80-talslåtar till Guitar Hero har avslöjats

Robot
Inaktiv
Nya 80-talslåtar till Guitar Hero har avslöjats

åå sikka tråkiga låtar.

skid rows möjligen Oo

edit

när kommer metalexp ? carnal forge, in flames. soilwork, meshuggah m.fl ?

PaZ
Medlem

håller med, en metalversion vore kul. Men med tanke på låtvalet i tidigare GH så tror jag att det kommer gå mina favoriter förbi där med...

Medlem

skulle det komma en metalexp så räkna inte med Metalmusik här i från europa eller norden kommer säkert bli sån där rockmusik som amerikanarna tror är metal.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

PaZ
Medlem

Guitar Hero: Nu metal, med Linkin Park och Limp Bizkit som dragplåster? hu!

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]skulle det komma en metalexp så räkna inte med Metalmusik här i från europa eller norden kommer säkert bli sån där rockmusik som amerikanarna tror är metal.

Är det jag verkligen är rädd för. Den metal som är med i GH2 är ju skrattretande. "avenged sevenfold?! vilket skit"

Children of bodom hade också passat extremt bra till GH2. Massa melodier och sweepings, mumma!

Medlem

Håller fullkomligt med tidigare postare.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Faster Pussycat är inte att förakta heller. Riktig glamrock av guds nåde.

Medlem

Vilket jävla gnäll. 18 AND LIFE FFS! \o/

Inaktiv
Medlem

Är väl bara Twisted Sister som är något. Det är ju fan nästan en skam att inte Europe's Final Countdown finns med på listan, antar väl att den kanske är för dyr för att ha med.

Flakmonkey
Skrivet av Mahone:

Är väl bara Twisted Sister som är något. Det är ju fan nästan en skam att inte Europe's Final Countdown finns med på listan, antar väl att den kanske är för dyr för att ha med.

Det är 30 låtar sammanlagt så alla har inte tillkännagivits...

Medlem

Tjockt med Metallica, Megadeth och Pantera, tack!

Inaktiv

Läste nånstans att "Metallica fortfarande glänste med sin frånvaro" eller nått sånt, vilket är synd.


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

1
Skriv svar